ההייפ סביב הבינה המלאכותית הגיע גם לקוקה קולה שמשיקה ממש בקרוב טעם חדש לקולה זירו, שנוצר באמצעות AI. מדובר במהדורת אספנות מיוחדת שתשווק לזמן מוגבל והיא מבוססת מתכון שנוצר באמצעות הבינה המלאכותית. השם של המוצר המסקרן נשמע עתידני לא פחות: Y3000.
אנחנו טעמנו את המוצר כדי לספר לכם עליו. בשורה התחתונה: אהבנו! ראשית, הטעם החדש מגיע בפחית אספנות בעיצוב חדשני ומרשים, עליה גם מוטמע קוד QR דרכו ניתן להגיע לעולם תוכן שיצרה החברה במיוחד סביב הטעם החדש.
יפן: קוקה קולה הוציאה משקה זירו שקוף
אז איך היה הטעם? על האריזה אומנם כתוב שמדובר בקולה זירו "בנגיעת טעמי פירות", אך קשה להגדיר את הטעם החדש במדויק. הטעם הזכיר לנו מעט שילוב של קולה זירו עם המשקה ראשן (Russian ) של שוופס. כאשר נתנו לטעום את ה-Y3000 לחמישה אנשים שונים, שלושה מהם אהבו ושניים אחרים - פחות. יש לציין שאלה שלא אהבו - לא שותים קולה זירו, אלא מעדיפים קולה רגילה.
הנה חלק מהתיאורים שקיבלנו מאלה שאהבו: "טעם של ארטיק פירות, משהו אקזוטי, טעם של תפוח, טעם וניל, טעם מסטיק". השניים שלא אהבו, הסבירו כי הטעם הרגיש להם מתוק מדי ובעיקר כי "אין בו את הטעם המחוספס הייחודי של קולה הרגילה".
אז בשורה התחתונה, רוב הסיכויים שאם אתם אוהבים קולה זירו ופתוחים לטעמים חדשים, תאהבו את המוצר. אומנם המוצר החדש יימכר רק לזמן מוגבל, השאלה היא האם היה מצליח בישראל אילו היה נמכר באופן קבוע? ההימור שלנו הוא שכנראה שלא, כי הישראלים פחות אוהבים קולה בטעמים ומעדיפים את הטעם הישן והמוכר. האם ל-Y3000 יש סיכוי להפוך לטרנד ויראלי כמו קראנץ' פיסטוק או רול אפס? יש מצב.
הציון שלנו: 4 מתוך 5
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו