ריקול באיקאה: החברה גילתה שמכרה אביזרים פגומים בעקבות נפילת מראות

גל הריקולים ממשיך, והפעם - החזרת מוצרים לחברת הריהוט השוודית • ברשת קוראים ללקוחות להסיר מראת קיר מסוג LETTAN שעלולה ליפול בשל אביזרי קיבוע שנשברים, ולהזמין חדשים ללא עלות

איקאה (ארכיון). צילום: אורן בן חקון

ריקול נוסף, והפעם - באיקאה: החברה העולמית קוראת ללקוחות שברשותם מראת LETTAN להחליף את אביזרי הקיבוע לקיר. הסיבה לכך היא שאביזרי הקיבוע שמחברים את המראות LETTAN לקיר נשברים, דבר שהוביל לנפילה בלתי צפויה של חלק מהמראות.

מאיקאה נמסר כי: "איקאה מפתחת את מוצריה באמצעות תוכנית קפדנית של בדיקות ובקרות, כדי לוודא שמוצריה עומדים בכל התקנים הרלוונטיים. יחד עם זאת, הובא לידיעתנו שחלק מאביזרי הקיבוע שמחברים את מראות LETTAN לקיר נשברים.

"בחודש ינואר 2023, איקאה הודיעה על קריאה דומה לצורך פעולת תיקון של מראות LETTAN מסוימות. לאחר ביקורות נוספות שנערכו בקרב הספקים שלנו, גילינו כי נעשה שימוש באביזרי קיבוע פגומים שייצורם נמשך זמן רב יותר מכפי שהיה ידוע לאיקאה בעבר".

איקאה מהמרת על הבינה המלאכותית ומגבירה את מאמציה בתחום עיצוב האונליין // רויטרס

בעקבות כך, בחרה החברה לנקוט משנה זהירות: "כיוון שבטיחות הלקוחות היא בעדיפות עליונה מבחינתנו, איקאה החליטה להרחיב את הקריאה למטרות תיקון כאמצעי זהירות". מראות LETTAN שמושפעות מהקריאה כוללות כעת:
• מראות LETTAN עם חותמת תאריך לפני וכולל 2105 (21 מסמן את השנה ו- 5 מסמן את שבוע הייצור).
מדובר במראות LETTAN עם מספר ספק 21944, חותמת תאריך לפני וכולל 2325 (23 מסמן את השנה ו- 25 מסמן את שבוע הייצור.

לקוחות שרכשו את המראה בתאריכי הייצור הרלוונטיים מתבקשים להיכנס ללינק הבא, להזין את כתובת המשלוח או להיכנס לאתר החברה לעמוד "מידע נוסף על מוצרים – החזרת מוצרים", להקליד את מק"ט אביזרי החילוף שמספרו 139298/1 ואת כתובת המשלוח. אביזרי הקיבוע יישלחו ללא עלות לבית הלקוח ולא נדרשת הוכחת קנייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר