טונה, שוקולד ושקדי מרק: שסטוביץ מעלה מחירים בפעם השנייה בתוך חצי שנה

חברת שסטוביץ מעלה את מחירי מוצרי הטואלטיקה ומוצרי המזון של מותגים כגון "מאסטר שף" ו"לארו" • מדובר, בין היתר, במוצרים כגון אורז שמן וחיטה אשר ספגו התייקרויות משמעותיות על רקע עלויות השינוע מהמזרח

מוצרים של חברת שסטוביץ , צילום: יהושע יוסף

חלק ממוצרי המזון והטואלטיקה של חברת שסטוביץ עולים בימים אלה בשיעור ממוצע של 10% - לאחר שהחברה כבר העלתה מחירים בתחילת פברואר.בתחום המזון מדובר בעלייה של חלק מהמוצרים של המותגים "ריו מארה", "צוקטה" ו"מאסטר שף".

במותג "מאסטר שף" מדובר באורז בסמטי ויסמין, קרוטונים למרק, חלק מסדרת הרטבים, שקדי מרק ואטריות להקפצה. העלייה של "מאסטר שף" מתבטאת בפחות מרבע מהמוצרים של המותג. המוצרים אשר ספגו התייקרויות משמעותיות הם אורז, שמן וחיטה - על רקע עלויות השינוע מהמזרח שהתייקרו בלמעלה מ־500%. בחברה טוענים כי מוצרים אלו ספגו עלייה של 15-20%. 

במותג "ריו מארה" חלו עליות מחירים של בין 10 עד 13 אחוז. ריו מארה הוא שחקן קטן בתחום הטונה בארץ ומהווה כ־7% מהשוק. "בצוקטה" מדובר בהתייקרות של בשליש ממוצרי השוקולד בשיעור של 5 עד 14 אחוז.

עלייה נוספת חלה במחיר של תחליף הקפה "לארו". בתחום הטואלטיקה מדובר במוצרי המותג "בלונס", הכוללים בין היתר מקלות לאוזניים וצמר גפן לניקוי הפנים.

בשסטוביץ מסרו כי מדובר בהעלאה נקודתית בלבד של כ־10% מכלל מוצרי המזון והטואלטיקה של החברה. מדובר בעלייה בשיעור חלקי בלבד ביחס להתייקרויות הכבדות שהחברה סופגת מזה תקופה ארוכה, לטענתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר