ג’יפ חשפה את הרנגלר הסדרתי הכי חזק שלה והוא היברידי נטען (PHEV). בקצרה מדובר במערכת הנעה עם מנוע טורבו-בנזין 2.0ל’ המוכר לנו אשר מפיק לבדו כ-270 כ”ס ועוד שני מנועים חשמליים לתפוקה משותפת של 375 כ”ס ו-64 קג”מ. המיץ למנועים החשמליים מגיע מסוללת ליתיום גדולה מאד – 17 קוט”ש אשר מסוגלת לספק גם טווח חשמלי נקי של כ-40 ק”מ. משקל הרכב עולה ב-250 ק”ג ביחס לרנגלר עם מנוע פנטאסטר.
תשמחו בוודאי לגלות כי מערכת ההנעה הקשוחה של ה-RUBICON נותרה בעינה: סרנים DANA 44 בחזית ומאחור, טרנספר עם LOW 4:1 בגרסת רוביקון (2.72:1 בגרסאות האחרות), נעילות דיפ’ מקוריות וניתוק מוט מייצב קדמי. למרות החישמול JEEP מצהירה כי הרנגלר יוכל לצלוח מים עד עומק של 76 ס”מ ללא הכנה מראש.

כדי שהעם ידע כי מדובר ברנגלר היברידי מצויידת גרסת 4xe בסמלים התואמים, רקע כחלחל בנקודות הרגישות וזהו בעצם. תחילת השיווק העולמי של ג’יפ רנגלר 4xe תתרחש ברבעון הראשון של 2021.