סיטרואן C4 החדשה עורכת הופעת בכורה ומתחילה את דרכה בשוק המקומי. הדרך בה בחרה סיטרואן היא לא קונבציונאלית, מדלגת על גרסה משפחתית-קומפקטית רגילה ומציגה ישר מכונית שמפלרטטת עם מחוזות ה-SUV.
העיצוב השונה, שלוקח מוטיבים שונים ממכוניות עדכניות של סטרואן ומיישם אותן על מרכב מוגבהה בעל צלילת דמוית קופה, בהחלט נראה שונה ומושך. הבסיס המכאני כאן מבוססת על הפלטפורמה הייעודית למכונית כאלו, כמו זו שבפיג’ו 2008 לדוגמה.

סיטרואן C4 מגיע לישראל ברמת אבזור אחת (‘שיין’) גבוהה למדי הכוללת אבזור נוחות רב לרבות בקרת אקלים מפוצלת, מסך מחוונים דיגיטלי, ריפוד משולב עור ועוד. גם מבחינת אבזור הבטיחות המתקדם הרשימה מלאה וכוללת שמירה על הנתיב, בלימה עצמאית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

רמת האבזור הזו מוצעת בשילוב עם שלושה מנועים. סיטרואן ממשיכה את הגישה שלה ושל אחיותיה – מכונית אחת המאפשרת ללקוח בחירה בין יחידות ההנעה לפי העדפותיו וצרכיו.

האפשרויות נעות בין גרסת בנזין (139,000 שקלים) עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ל’ המפיק 130 כ”ס, דרך גרסת הטורבו דיזל (130 כ”ס, 147,000 שקלים) ועד לגרסה החשמלית (165,000 שקלים). האחרונה משתמשת במנוע חשמלי המפיק 136 כ”ס ומציעה טווח של 350 ק”מ.
צילום: רונן טופלברג
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו