טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מתחילה בשיווק הספורטאז’ החדש. הספורטאז’ הוא רכב חשוב למדי בארסנל המקומי של קיה, עם מעלה מ-80,000 יחידות שנמכרו מהדורות הקודמים בישראל. רכב פנאי פופולרי בלשון המעטה.
הדור החמישי של הספורטאז’ מבצע קפיצה עיצובית משמעותית לעומת הדור היוצא. גם המימדים צמחו ולצד מרווח משופר שמובטח על ידי היצרנית יש גם זינוק לפנים בכל הקשור לתא הנוסעים. קיה ספורטאז’ החדש מגיע אלינו עם מסך גדול המורכב למעשה משניים. האחד שייך למולטימדיה והשני הוא לוח המחוונים הדיגיטלי. התוצאה (למעט בגרסת הבסיס) נראת בולטת, מרשימה ואלגנטית מאוד.

בכל הקשור לגרסאות הנעה ניתן למצוא כאן את מנוע הבנזין המוגדש בנפח 1.6 ל’ המוכר של החברה. ההספק עומד על 180 כ”ס והכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת ה-DCT – שילוב מוכר כאמור. במקביל מוצעת גם גרסת דיזל בנפח 1.6 ל’ המפיקה 136 כ”ס. בעתיד ייצטרפו גם גרסאות היברייד ופלאג אין להיצע המקומי.

אבזור הבטיחות כאן מלא כבר מדגם הבסיס וכולל, בין השאר, יכולת בלימה עצמאית (המזהה הולכי רגל ודו”ג), תיקון אקטיבי לסטייה מהנתיב (כולל שמירה על מרכזו), התרעה על רכב בשטח המת (ומניעת החלפת נתיב במקרה כזה), זיהוי תנוחה חוצה מאחור (כולל בלימה) וגם מנגנון למניעת פתיחת דלת בסמוך למכונית נוסעת. מי שיבקש גם בקרת שיוט אדפטיבית יימצא אותה החל מגרסת ה-EX שעלותה 185,000 שקלים.
המחירים נעים בין 170,000 שקלים ועד ל-195,000 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו