התחרות בשוק דגמי הפלאג-אין הייבריד החדשים שמגיעים אלינו מסין עולה מדרגה: לאחר שכבש ג’אקו 7 פלאג-אין את טבלת המסירות בינואר והיה לרכב הנמכר ביותר בארץ, משיקה פריסבי יבואנית צ’רי את דגם הטיגו 7 פלאג-אין, האח החורג (אך לא זהה) של הג’אקו 7, המגיע אלינו עם מפרט מרשים, 2 רמות גימור לבחירה ומחיר התחלתי הנמוך ב-10,000 שקל מהאח מבית JAECOO, שללא ספק יגרום לכאב ראש אצל כלמוביל המתחרה.
גרסת הפלאג-אין של הטיגו 7 פלאג, מצטרפת לקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים (C-SUV) ומציעה עיצוב מעט שונה ומודרני יותר מהטיגו 7 בנזין המוכר לנו מהשנתיים האחרונות. הדגם מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין טורבו בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 347 כ”ס ו- 52.5 קג”מ, המאפשרים תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 8.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ”ש, טווח נסיעה חשמלי של עד 90 ק”מ המתאים לנסיעות יומיות עירוניות ללא שימוש בדלק. הטווח המשולב הכולל של הרכב עולה על 1,100 ק”מ לפי נתוני היצרן ולרכב סוללה בקיבולת 18.3 קוט”ש ותיבת הילוכים היברידית (DHT) בעלת 3 הילוכים, המאפשרת מעבר חלק בין מצבי הנסיעה השונים. אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט 8 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה בפני התנגשות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד, אך המכונית טרם נבחנה במבחן הריסוק האירופאי.
האבזור הסטנדרטי עשיר וכולל כבר מרמת הגימור הבסיסית “Luxury” מולטימדיה עם מסך מגע “12.3, מערכת שמע של Sony עם 8 רמקולים, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3”, משטח טעינה אלחוטי 50W, מצלמת 540 מעלות, ריפודי מושבים מעור טבעוני בצבע שחור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, תאורת אווירה, חישוקי “18, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, גג שמש חשמלי ועוד. רמת הגימור השניה “Noble” כוללת גם: חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודי עור טבעוני בצבע חום יין , דלת תא מטען חשמלית ותצוגה עילית.

מחיר צ’רי טיגו 7 פלאג-אין תחרותי ולמעשה הנמוך ביותר בקטגוריה ונקבע על 179,990 שקל לגרסת הכניסה ו-186,990 שקל לרמת הגימור הבכירה, ומדובר ברכב הפלאג-אין השלישי שמשיקה היבואנית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו