צ’רי טיגו 8 גם בגרסה היברידית נטענת

צ'רי מתחילה לשווק בישראל את טיגו 8 גם בגרסה היברידית נטענת, עם טווח חשמלי של 90 ק"מ ועדין עם שורת מושבים שלישית שימושית

בשנתיים מאז נכנסה צ’רי לשוק הישראל מהווה טיגו 8 אחת מההצלחות הגדולות שלה, ואחד הדגמים הבולטים בקטגוריית הקרוסאוברים בעלי 7 מקומות. עד כה שווקה טיגו 8 בישראל רק עם מנוע טורבו-בנזין, אך בימים אלו מצטרפת להיצע גרסה חדשה בעלת הנעה היברידית-נטענת (PHEV) שבאופן ייחודי שומרת על שורת המושבים השלישית השימושית של הדגם.

עוד מאוברדרייב >>>

לגרסה ההיברידית נטענת יחידת הנעה דומה לזו של אריזו המשפחתית ששיווקה גם החל לאחרונה. מדובר בשילוב בין מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין ושני מנועים חשמליים היוצרים יחד הספק משולב של 347 כ”ס ו-52.5 קג”מ. הכוח מועבר לגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים, מה שמאפשר לטיגו 8 להאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.5 שניות.

המנועים החשמליים ניזונים מסוללה בעלת קיבולת של 18.3 קוט”ש האמורה לספק טווח חשמלי של 90 ק”מ על פי הצהרות היצרן. עם התרוקנות הסוללה כאשר המכונית נמצאת במצב היברידי עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 16.9 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת. מעבר ליחידת ההנעה השונה קיבל צ’רי טיגו בגרסה ההיברידית גם שינויי עיצוב קלים הבאים לידי ביטוי בעיקר בחזית וביחידות התאורה האחוריות ועיצוב מחודש לתא הנוסעים המשלב מסך מרכזי ענק בגודל 15.6 איץ’ עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’.

צילומים: יצרן

צ’רי טיגו 8 ההבירידיצ ישווק בישראל בשתי רמות גימור במחיר התחלתי של 200 אלף שקלים, כאשר כבר ברמת הגימור הסטנדרטית כלולים מערך מלא של מערכות בטיחות ADAS, 7 כריות אוויר, ריפוד עור סינטטי, מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, גג זכוכית פנורמי עם וילון נגלל, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי 19 אינץ’. בתוספת של 10,000 ש’לים ניתן לקבל את רמת הגימור הבכירה הכוללת 9 כריות אוויר ומוסיפה אוורור במושבים הקדמיים, חימום במושבים האחוריים ומערכת שמע משודרגת של סוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר