כלמוביל, יבואנית מותג הרכב ג’אקו מבית צ’רי הסינית, מתחילה לשווק את גרסת הפלאג-אין הייבריד (PHEV) של ג’אקו J7. ה-J7 פלאג-אין כולל את טכנולוגיית הדור השלישי ההיברידי של חברת האם צ’רי, העונה לשם ‘Super Hybrid System’ ומציע מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר אשר יחד עם מנוע חשמלי מפיקים הספק משולב של 342 כ”ס ומומנט מרבי של 53.6 קג”מ, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית והנעה קדמית.
למרות ההספק הגבוה, הביצועים אינם דומים לביצועים של משפחתית שגרתית עם תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ”ש ב- 8.5 שניות ומהירות מקסימלית של 180 קמ”ש, היתרון הגדול אמור להיות תחת סעיף החיסכון בדלק, כאשר עם סוללת 18.3 קוט”ש מצהירה ג’אקו כי ניתן לנסוע על חשמל לטווח של עד 91 ק”מ והבטחה לטווח נסיעה משולב של עד 1,300 ק”מ. זמן הטעינה הביתי (באמצעות עמדת טעינת AC) אורך כ-3 שעות והדגם תומך גם בטעינת DC מהירה המאפשרת טעינת 30%-80% ב 20 דקות. בנוסף, כאופציה תוכלו לרכוש מתאם V2L המאפשר הפעלת מכשירים חשמליים חיצוניים.
הדגם יוצע עם 2 רמות גימור לבחירה: ‘Premium’ הכוללת: בורר מצבי נהיגה, חישוקי סגסוגת “19, מצלמות היקפיות 540° המאפשרת “שלדה שקופה”, תאורת LED קדמית, תאורת אווירה בלוח המחוונים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מושב נוסע קדמי ניתן לשליטה על ידי הנהג והנוסעים באמצעות מתגים הממוקמים בצד כסא הנוסע, קיפול מראות חשמלי, התנעת מזגן בשלט רחוק, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג מאחור, לוח שעונים דיגיטלי 10.25 אינץ’ ומסך מולטימדיה 14.8 אינץ’ הכולל קישוריות אלחוטית ל- Android Auto ו-Apple CarPlay ועוד.
רמת הגימור הגבוהה יותר Luxury, כוללת גם חימום ואוורור למושבים הקדמיים, תא מטען חשמלי, גג שמש פנורמי, מראה אחורית נגד סינוור ומשטח טעינה אלחוטי מהיר לטלפון נייד. מפרט הבטיחות כולל 8 כריות אוויר ואת כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום, אולם הדגם טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי.
מחיר ג’אקו J7 פלאג-אין נקבע על 189,990 שקל לגרסת הכניסה ו-202,990 שקל לרמת הגימור הגבוהה. מדובר במחירים נמוכים למדי מול המתחרים הישירים והבודדים שנותרו לדגם בארץ. הדגם ישווק בארץ עם 6 שנות אחריות יצרן לרכב או עד 150,000 ק”מ, כאשר האחריות לסוללה עומדת על 8 שנים או 150,000 ק”מ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו