1,353 ק”מ למיכל דלק? ג’אקו 7 פלאג-אין תושק בקרוב בישראל

גרסת הפלאג-אין הייבריד החדשה של JAECOO 7, רשמה בחודש החולף נסיעה של 1,353 ק"מ על מיכל דלק בודד, במרתון נהיגה בסין שכלל עיתונאי רכב מ-7 מדינות. הדגם יושק בארץ עוד לפני סוף השנה

חברת כלמוביל, יבואנית מותג הרכב הסיני ג’אקו מבית צ’רי, נערכת להגעתה של גרסת הפלאג-אין הייבריד ל-7 שאמורה להיות חסכונית וידידותית יותר לסביבה. הדגם החדש צפוי להצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי 5 מושבים המונעים בהנעת PHEV, אשר בשנה החולפת בוטלו כל הטבות המס שהוענקו לדגמים אלו ומעניין יהיה לראות אם תצליח היבואנית לתמחר אטרקטיבי את הדגם החדש, במהלך שעשוי אולי להעיר את הקטגוריה שסובלת בשנה החולפת מירידה בביקוש.

עוד מ-wheel.co.il

החדשה העיקרית של הג’אקו 7 פלאג-אין, היא טווח הנסיעה המרשים והחריג, אשר מבטיח סדר גודל של יותר מ-1,000 ק”מ לתדלוק בודד, מה שירחיק את הלקוחות מתחנת הדלק לזמן רב יחסית בין תדלוקים. במהלך מרתון שנערך בסין בחודש החולף הוצגה היכולת הזו בצורה יצירתית למדי.

תמונות: יצרן

במרתון האמור התחרו במשך יומיים עיתונאי רכב מ-7 מדינות. המטרה – מי יצליח להשיג את טווח הנסיעה הגדול ביותר. הצוות המנצח, ממלזיה, עבר 1,353 ק”מ על מיכל דלק אחד. מתוך הק”מ האלו 125.2 ק”מ על חשמל בלבד, נתון הגבוה משמעותית מהצהרת היצרן העומדת על 90 ק”מ בנסיעה חשמלית. בסה”כ רשם הדגם צריכת דלק משולבת של 30.3 ק”מ לליטר בממוצע, בתנאי נהיגה שכללו נהיגה בכבישים עירוניים וכבישים מהירים, בחלקם עם 3-4 מבוגרים ברכב.
עוד מאוברדרייב >>>

הג’אקו 7 פלאג-אין מצויד בהנעה קדמית, מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 342 כ”ס, המבטיחים ביצועים נאים המלווים בטווח נסיעה מרשים בשל שימוש בסוללת  18.3 קוט”ש התומכת גם בטעינת DC מהירה המאפשרת טעינת 80% מהסוללה ב-20 דקות בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר