ג’אקו חושפת את J5  – קרוסאובר קומפקטי חדש

המותג הסיני ג'אקו חושף את הדגם השני שלו, קרוסאובר קומפקטי שיוצע עם שלושה סוגי הנעה ויגיע לישראל ב-2025<br />

המותג הסיני ג’אקו מבית צ’רקי שהחל את פעילותו בישראל השנה חשף לפני מספר ימים את הדגם השני מתוצרתו. מדובר בקרוסאובר קומפקטי המתבסס על הפלטפורמה של צ’רי FX/אומודה 5 ומאמץ את קווי העיצוב הרבועים של אחיו הגדול ג’אקו 7 שכבר משווק בישראל.

עוד מאוברדרייב >>>

ג’אקו 5 הוא בעל אורך של 438 ס”מ ובסיס גלגלים של 262 ס”מ, מה שממצב אותו מול קרוסאוברים כמו יונדאי קונה וקיה נירו. בדומה אליהם, גם ג’אקו J5 יציע אפשרות בחירה בין מנוע בנזין, יחידת הנעה היברידית וגרסה חשמלית מלאה. גרסת הסנזין תגיע עם אותו מנוע 1.6 ליטר טורבו המוכר גם מג’אקו 7, המספק 147 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה, כאשר באופן ייחודי לסגמנט ובהתאם ערכי המותג שמתיימר להציע גם יכולת שטח מסוימת תהיה אופציה להנעה כפולה. פרטים על יחידת ההנעה ההיברידית נטענת ועל הגרסה החשמלית לא פורסמו נכון לעתה, אך סביך להניח שמדובר ביחידות הנעה דומות לאלו שמוצעות בצ’רי FX.

תמונות: יצרן

מעבר לכך יגיע ג’אקו 5 עם המאפיינים המוכרים של רכבי הקרוסאובר המודרניים מסין, בהם תא נוסעים המשלב מסך מרכזי גדול השולט על רוב מערוכת הרכב, מסך נוסף המשמש כלוח מחוונים ומערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות. רמת האבזור צפויה להיות גבוהה  בהתאם למיתוג ה”פרימיום” של ג’אקו ותכלול מושבים חשמליים, ריפודי עור, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי ואופציה לגג שמש פנורמי. לישראל צפוי להגיע ג’אקו 5 במהלך הרבעון השני של 2025.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר