אולם וירטואלי? נתוני טיקטוק נחשפים

האם הטיקטוק מהווה שיקול בזמן חיפוש רכב? נתונים שחושפת מצביעים על התעניינות גבוהה של המשתמשים בתחום הרכב. תמונה ראשית (טיקטוק)

[object Object]

האם טיקטוק הופכת לאולם תצוגה של תעשיית הרכב? בטיקטוק טוענים שהם מטפחים קהילה משגשגת של חובבי רכב שנחפשים להיצע מותגי הרכב השונים בדרכים שונות בפלטפורמה. לקראת תערוכת הרכב האחרונה בפריז, חשפה טיקטוק נתונים ומידע על פעילות המשתמשים הקשורה לעולמות הרכב. הנתונים, מסקרנים למדי.

עוד מאוברדרייב >>>

בטיקטוק מצביעים על מגמה של התחזקות בהתעניינות בתוכן הקשור לרכב. לרבות סגמנטים וקבוצות שונים בתחום. לפי נתוני החברה – 89% ממשתמשי טיקטוק ציינו כי הם מביעים עניין בענף הרכב, כאשר 29% מהמשתמשים הם נהגים צעירים בעליי רב במכוניות. כדוגמה להיקף הנרחב של תוכן מוטורי גם בנישות ספציפיות, בטיקטוק מציינים שעלו 45 מיליון סרטונים לטיקטוק רק על סדרת הטלוויזיה הדוקומנטרית “פורמולה 1 Drive to Survive”.

עוד עולה מהנתונים שבידי טיקטוק כי שני שליש מחובבי הרכב בטיקטוק (66%) מתכננים לקנות מכונית בשנתיים הקרובות, בזמן שהפלטפורמה מאפשרת להם ללמוד על מותגי הרכב ולתקשר איתם באופן ישיר באופן חסר תקדים. 13% מחובבי הרכב בטיקטוק מרגישים נאמנות למותג רכב ספציפי, אך היתר פתוחים לבחון מותגים שונים בפעם הבאה שירצו לרכוש או לשכור רכב. לאלו הנאמנים למותגי רכב יש סיכוי גבוה פי 1.7 לחפש רכב חדש לאחר שצפו בתוכן רכב בטיקטוק.

כידוע מדובר בפלטפורמה צעירה למדי ו-21% מהמשתמשים בה מתכננים להוציא רשיון נהיגה בעתיד. אחד הגורמים הבולטים בקרב קהילת הטיקטוק בבחינת כלי רכב חדש הוא קיימות – 40% אומרים שהתכונה ‘ידידותי לסביבה’ היא החשובה ביותר עבורם ברכב, ול-29% יש כוונה לרכוש מכונית חשמלית או היברידית בשנים הקרובות, כאשר מתוכם הרוב (79%) הם נהגים צעירים.

הנתונים האלו בהחלט מתאימים לאופנות שמשפיעות על העולם כולו ועל עולם הרכב בתוכו. רכישות האונליין שהחלו בתקופת הקורונה, ריבוי ההצעות בתחום שגורם לתחושת הבלבול של הקונה וגם צמיחתנו של דור חדש וכניסתו למעגל הנהגים.

גם בטיקטוק >>>

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו