יש לכם רעיון ירוק? במרוץ למיליון של טויוטה מחכים לו

חולמים על סביבה ירוקה ובריאה יותר וחושבים שיש לכם רעיון מבריק? יבואנית טויוטה מזמינה אתכם להציג אותו בתחרות ואולי גם לזכות בפרס של מיליון שקלים

קבוצת יוניון מוטורס, המייבאת בין השאר את דגמי טויוטה לישראל, יוצאת בפעם השלישית בתחרות ה-“ה-ISRAEL EARTH PRIZE” בו מבקשת היבואנית להשקיע בחברות או יזמים אשר מחזיקים בפיתרון או רעיון שעשוי לסייע לסביבה ירוקה יותר. בתחרות שהגיעה לסיומה אשתקד, זכתה עמותת “חברים לרפואה” בפרס של מיליון השקלים על מיזם פורץ דרך הממחזר תרופות, מציל חיים ומפחית את הפסולת הרפואית.

עוד מאוברדרייב >>>

בתחרות החדשה מוזמנים יזמים ויזמיות, עמותות, חברות סטארט-אפ או עסקים חברתיים בעלי רעיון, חלום, חזון או פתרון להפוך את הסביבה שלנו ליותר ירוקה, נגישה ובת קיימא, בסיומה אולי תוכלו לזכות במיליון שקלים למימוש השאיפות הירוקות שלכם. היוזמה של היבואנית המקומית הינה חלק מחזון טויוטה העולמי “LET’S GO BEYOND” המבקש להפוך את עולמנו לעולם טוב יותר. בטויוטה מבהירים שעל אף שהחברה יוזמת ומממנת את התחרות והפרס, כל תהליך הסינון והבחינה נעשה באופן עצמאי ובלתי תלוי באמצעות ועדת שיפוט שהוקמה באופן ייעודי לצורך הפרויקט, ומורכבת ממומחים בעולמות הסביבה והאקלים, כלכלה ירוקה ומעגלית, הון סיכון, יזמות ומחקר.

עוד מ-wheel.co.il

ועדת השיפוט תשקול ותבחן את היוזמות על פי קריטריונים מקצועיים שונים בהם: סטטוס היוזמה, המוכנות ליישום, ההשפעה הצפויה בישראל, טווח ההשפעה, יכולת מימוש, ניסיון הצוות ועוד; במטרה לעודד יזמים צעירים ולסייע לחדשנות ולרעיונות פורצי דרך, תינתן עדיפות לארגונים בתחילת דרכם, לעומת ארגונים גדולים ומבוססים יותר.

הצטרפו לערוץ ה-YouTube שלנו !

התחרות שנעשית השנה בפעם השלישית, תלווה באמצעות אתר ייעודי ובו תקנון התחרות, הקול הקורא וכל הפרטים הנוספים הנוגעים לתחרות. מועד אחרון להגשת הרעיון יהיה ב-24.11.2024. מעוניינים להשתתף בתחרות? לפרטים מלאים היכנסו כאן לקישור

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר