חשמלי ועירוני: ב.מ.וו CE 04 מגיע לישראל

הקטנוע החשמלי האוונגרדי של ב.מ.וו נוחת בישראל עם טווח רכיבה של 130 ק"מ. המחיר: החל מ-75 אלף שקלים

חטיבת האופנועים של ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל בימים אלו את הקטנוע החשמלי האוונגרדי שלה CE 04. מדובר  בדגם ראשון במשחה של קטנועים חשמליים חדשים של ב.מ.וו שהוצג לפני שנתיים (אך לא הקטנוע החשמלי הראשון של החברה) בניסיון להציע פתרונות ניוד אורביניים, מסוגננים וידידותיים לסביבה.

עוד מאוברדרייב >>>

 את ה-CE 04 מזיז מנוע חשמלי המספק 42 כ”ס ו-6.6 מה שממצב אותו בלב קטגוריית קטנועי ה-A1. לשם השוואה המנוע החשמלי מוזן מסוללה בקיבולת של 8.9 קוט”ש המובנת בתחתית הקטנוע מתחת לקורת השלדה המרכזית כדי להוריד את מרכז הכובד. הסוללה אמורה לספק טווח רכיבה מוצהר של 130 ק”מ לא מרשימים במיוחד, כאשר לרשות הנהג עומדת בחירה בין 4 מצבי רכיבה שונים ומערך מערכות עזר אלקטרוניות הכולל מערכת ABS הפועל תחת פניה, מערכת בקרת משיכה ומערכת בקרת אחיזה.

צילומים: יצרן

 ב.מ.וו CE 04 ישווק בישראל בשתי רמות אבזור, כאשר בשתיהן תאורת לד אדפטיבית, מפתח חכם ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’ עם קישוריות. ההבדל בין שתי הגרסאות הוא ביכולת הטעינה המהירה, כאשר לדגם הסטנדרטי טעינה בקצב של 2.3 קילוואט ואילו לגרסה בעלת הבכירה טעינת AC מהירה בקצב של 6.9 קילוואט שמקצרת את זמן הטעינה מ-4.2 ל-1.4 שעות.

גם בפייסבוק >>>

מחירו של ב.מ.וו CE 04 בישראל מתחיל ב-75 אלף שקלים, מחיר דומה לזה של קימקו AK550 ודגמי האופנועים החשמליים של זירו, אך נמוך מקטנועי על אחרים כמו הונדה X-ADV וימאהה טימקס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר