ברוך הבא: הונדה HR-V היברידי מגיע לישראל

הקרוסאובר העדכני של הונדה נוחת בישראל סוף סוף בישראל. עם עיצוב עדכני ויחידת הנעה היברידית מתקדמת. החל מ-205,000 שקלים

בתחילת שנות ה-2000 הונדה הייתה חלוצת רכבי הקרוסאובר הקטנים עם ה-HR-V המקורי. רכב פנאי קטן בעיצוב אופנתי עם 3 או 5 דלתות שהתבסס על פלטפורמת הסיוויק. ה-HR-V הקדים את זמנו ולא זכה למחליף, אך מספר שנים אחרי הפסקת הייצור של הדור הראשון הציגה הונדה HR-V חדש, הפעם על בסיס הג’אז.

עוד מאוברדרייב >>>

הדור הנוכחי והשלישי בשושלת נחשף בשנת 2021 ומגיע כעת ארצה לאחר מתיחת פנים אותה עבר בשנה החולפת. הבסיס הוא הג’אז המוכרת, והמידות נדיבות יחסית לקרוסאוברים קטנים מסוגו על בסיס מכוניות סופרמיני עם אורך כולל של 435 ס”מ ובסיס גלגלים של 261 ס”מ שמקרבים אותו לסגמנט המשפחתי. עיצוב הקוקפיט אימץ מהג’אז את מערכת המולטימדיה והפנאל המרכזי ועוד מהאחות הקטנה הגיעה מערכת קיפול המושבים המודולארית המסוגלת לייצר רצפה שטוחה עם נפח טעינה של יותר מ-1,200 ליטרים.

יחידת ההנעה ההיברידית של ה-HR-V זהה לזו שבג’אז עליה היא מתבססת, כשהיא משלבת מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר המספק 107 כ”ס ו-13.4 כ”ס, המשמש ברוב הזמן כגנרטור הטוען סוללת ליתיום-יון, ומנוע חשמלי בהספק של 131 כ”ס המניע את הגלגלים הקדמיים באופן ישיר במהירויות נמוכות במצב חשמלי מלא. במהירות שיוט בין עירוניות מנוע הבנזין מספק את ההנעה העיקרית כאשר ישנו גם מצב היברידי המשלב את מנוע הבנזין והמנוע החשמלי בהתאם לתנאי הדרך, כאשר הדגש הוא השגת צריכת דלק נמוכה ככל הניתן. בהונדה מצהירים כי צריכת הדלק הממוצעת של ה-HR-V עומדת על 18.5 ק”מ לליטר.

הונדה HR-V מגיע ארצה בשתי רמות גימור, כאשר מחירו ההתחלתי עומד על 205 אלף שקלים לרמת הגימור ‘אלגנס’ הכוללת פנסי לד קדמיים, חימום למושבים וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’. אבזור הבטיחות כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת תיקון סטיה מנתיב, תאורת אור גבוה אדפטיבית, זיהוי תמרורים ועוד. ברמת הגימור ‘אדוונס’ מצטרפים למפרט, בין השאר, ניטור תנועה בשטחים מתים, חימום לגלגל ההגה, דלת תא מטען חשמלית ותאורה עוקבת פניה. מחירו של ה-HR-V ברמת גימור זו נקבע על 220 אלף שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר