ביצועים וחשמל: שברולט משיקה שני טנדרים חדשים בישראל

היצע הטנדרים של שברולט בישראל מתעדכן עם תחילת שיווקם של קולורדו ZR2 הקרבי לשטח וסילברדו EV לשוחרי איכות הסביבה

חברת UMI משיקה בימים אלו בישראל שני טנדרים חדשים ממשפחת הטנדרים הענקית אותה מייצרת שברולט. שני הדגמים מייצגים שתי גישות שונות בעולם הטנדרים עבור מי שמחפשים לשלב גם שימושיות ויכולות פנאי ברכב עבודה.  הדגם הראשון הוא קולורדו ZR2, הגרסה הקרבית לטנדר הקומפקטי של שברולט שאינו מיובא ארצה בגרסאותיו הרגילות. הדגם מתבסס על הדור החדש של הקולורדו שהוצג בשנה שעברה בארה”ב ומציע עיצוב חדש, תא נוסעים משופר ומודרני, מערכות בטיחות אקטיביות עדכניות ויחידות הנעה חדשות. במקרה של ה-ZR2 מדובר במנוע טורבו בעל 4 צילינדרים בנפח 2.7 ליטר המחליף את מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר של הדור הקודם.

גם בפייסבוק >>>

ההספק המרבי נותר דומה, 310 כ”ס, אך למנוע החדש מומנט עדיף משמעותית של כמעט 60 קג”מ. ל-ZR2 תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה והנעה כפולה בשילוב חשמלי, תיבת העברה בעלת הילוך כוח ונעילות דיפרנציאל מלפנים ומאחור. אל אלו מצטרפים מתלי מולטימאטיק אדפטיביים, מרחח גחון של יותר מ-27 ס”מ וצמיגי שטח קרביים בקוטר של 33 אינץ’. מחירו של קולורדו ZR2 החדש בישראל עומד על 420 אלף שקלים, התייקרות של עשרות אלפי שקלים ביחס לדור היוצא.

עוד מאוברדרייב >>>

מן העבר השני של אולם התצוגה מתייצב שברולט סילברדו EV. למרות השם לא מדובר בגרסה חשמלית לסילברדו המוכר אלא בדגם בפני עצמו הבנוי על בסיס פלטפורמה חשמלית המשמשת גם את האמר EV החדש, כאשר כמוהו הוא דורש רישיון נהיגה למשאית.  לסילברדו EV שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 510 כ”ס ו-81 קג”מ, כאשר סוללה ענקית בקיבולת של 200 קוט”ש אמורה לספק לו טווח נסיעה של עד 720 ק”מ, עם יכולת טעינה מהירה בקצב של עד 350 קילוואט.

צילומים: יצרן

לסילברדו EV כושר גרירה של 3.5 טון, אך יכולת העמסה נמוכה יחסית של 645 ק”ג בלבד שמעידים שהוא פונה יותר לשימושי פנאי מאשר להעמסת מטענים. סילברדו EV מגיע ארצה ברמת אבזור אחת הכוללת מערכות בטיחות אקטיביות מלאות, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך 11.3 אינץ’ וריפודי עור סינטטי. מחירו עומד על 425 אלף שקלים כולל מע”מ, מחיר גבוה יותר ב-100 אלף שקלים מסילברדו 2500 כפול קבינה בסיסי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר