מקסוס מחליפה ידיים

3 שנים לאחר שהחל יבוא החשמליות של מקסוס לישראל, מאבדת צ'יינה מוטורס היבואנית את זיכיון השיווק לטובת אוטו חן מקבוצת בליליוס, שתשיק מחדש עוד השנה את המותג עם שלל דגמי פרטיות ומסחריות חדשים

[object Object]

חברת אוטו חן מקבוצת בליליוס מודיעה על קבלת זיכיון היבוא והשיווק של דגמי מקסוס החשמליים, אשר יהפכו למותג המרכזי בפעילות החברה בישראל, לאחר שיבוא מותג הרכב החשמלי הסיני איווייז (Aiways) אותו החדירה החברה בהצלחה לשוק המקומי, נעצר אשתקד בשל קשיים כלכליים אליהם נקלע היצרן. לאוטו חן זיכיון גם לייבוא מותג Neta, מותג חשמלי נוסף מסין, אך שיווקו בארץ נדחה מספר פעמים ככל הנראה גם הוא בשל בעיות כלכליות של היצרן. בעיות אלו הובילו את החברה  במהלך השנה האחרונה לבחון יבוא של מותג סיני חדש, תוך חיפוש אחר שיתוף פעולה עם יצרן צומח ובעל אסטרטגיה חזקה לשוק האירופאי והישראלי, שבסופו של דבר התבטאו בקבלת זיכיון היבוא של מותג מקסוס, הנמצא בבעלות ענקית הרכב הסינית SAIC המייצרת בין שלל מותגיה גם את דגמי MG.

עוד מאוברדרייב >>>

למעשה עם הודעת היבואן, מאבדת צ’יינה מוטורס את הזיכיון לשיווק דגמי מקסוס בו החזיקה ב-3 שנים האחרונות וממנו נמכרו בארץ קצת יותר מ-1,100 רכבים (מרביתם חשמליים וחלקם הקטן מונעים ע”י מנועי דיזל). בחברה מתכננים להשיק מחדש את מותג מקסוס עוד השנה, עם ליין חדש של שישה דגמים, בהם שני דגמי פנאי 7-8 מושבים ושני דגמי וואן חדשים, כולם חשמליים בתקינה אירופאית מלאה, טווחי נסיעה משופרים וציוני בטיחות גבוהים. לדברי היבואן קיים כיום ביקוש גבוה בארץ לרכבי 7-8 מושבים חשמליים, ועם הדגמים החדשים שיוצעו במחירים תחרותיים יחד עם דגמי מסחריות חדשים, מתכננת החברה להעמיק את חדירתה של מקסוס לשוק המקומי ולהגדיל משמעותית את הפעילות.

עוד מ-wheel.co.il

לדברי טל ברין, מנכ”ל הרכב הפרטי והמסחרי בקבוצת בליליוס: ” אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת SAIC וגאים לייצג את המותג מקסוס בישראל. כחלוצי הרכב החשמלי בישראל, אנו מצפים לחולל מהפכה ולהביא את בשורת החישמול לסגמנטים נוספים”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו