יונדאי טוסון: הגרסה המעודכנת בישראל

יונדאי טוסון מקבל מתיחת פנים של אמצע החיים. המחירים החל מ-185,000 שקלים

יונדאי טוסון, רכב הפנאי המוכר של החברה, עבר זה מכבר מתיחת פנים של אמצע החיים והוא מתחיל כעת את דרכו המקומית. במסגרת מתיחת הפנים קיבל הטוסון עיצוב עדכני לחזית הייחודית, כאשר תא הנוסעים זכה עיצוב מחדש של לוח המכשירים המשלב מעתה מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך 12.3 אינץ’ רוחבי כסטנדרט.

עוד מאוברדרייב >>>

עוד נמצא ברשימת השינויים בנוסף ישנו גלגל הגה חדש שמאחוריו נמצע כעת בורר ההילוכים (ברמות האבזור הבכירות), הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש וביונדאי טוענים לשיפור באיכות החומרים ובידוד הרעשים. מתחת למכסה המנוע מסתתר שינוי ברור עת הטוסון זונח את מנוע ה-2.0 ל’ הישן. גרסת ההנעה בישראל תכלול את ה-1.6 ל’ טורבו של הקונצרן עם הספק מופחת ל-160 כ”ס.  יונדאי מספרת על שורת שיפורים בתיבה המוכרת מהדגם הקודם לטובת העברות הילוכים חלקות יותר. נתון התאוצה ל-100 קמ”ש נותר זהה ועומד על 8.8 שניות, אך המהירות המרבית ירדה מ-201 ל-192 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת השתפרה קלות ונעה בין 13.8 ל-14.5 ק”מ/ל’.

צילומים: יצרן

הדגם המחודש ישווק כאן בארבע רמות גימור. מחירה של רמת הגימור הבסיסית “פרימיום” עומד על 185 אלף שקלים והיא מצוידת בין היתר בבקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, חישוקי 18 אינץ’ וצביעה דו-גוונית. גג שמש ותאורת אווירה ידרשו תוספת של 7,000 שקלים.

רמת גימור “לקצ’ורי” תוצע במחיר של 205 אלף שקלים וכוללת לוח מחוונים דיגיטלי מלא, חישוקי 19 אינץ’, דלת תא מטען חשמלית ומערכת לזיהוי ומניעת התנגשות בתנועה בשטחים מתים. רמת גימור Elite המתהדרת במושבים קדמים מתכווננים חשמלית עם חימום וקירור, ריפודי עור, משטח טעינה ומצלמות היקפיות לתצוגת 360. מחיר הטוסון ברמת גימור זו עומד על 220,000 שקלים. נכון לרגע זה אין צפי להגעת גרסאות הנעה נוספות של הטוסון לישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר