היצע דגמי הקרוסאובר של קיה ממשיך להתחזק, כאשר בימים אלו מתחילה חברת טלקאר בישראל את הסלטוס העדכני שזכה לפני מספר חודשים למתיחת פנים. קיה סלטוס המיועד בעיקר לשוק האמריקאי הגיע ארצה לראשונה לפני כשנתיים, והתברג בהיררכיה של קיה בין הנירו והספורטאז' המצליחים. בזמן ששני אלו זכו לדורות חדשים, והנירו החדש מוצע כרגע רק בגרסאות פלאג אין וחשמל יקרות, מגיע הסלטוס העדכני כדי להוות אלטרנטיבה לקרוסאובר משפחתי קומפקטי במחיר נוח יחסית.
מחירו של הסלטוס העדכני מתחיל ב־156 אלף דקלים לדגם הבסיסי ו־160 אלף שקלים לדגם המאובזר, רק 9,000 שקל פחות ממחירו של קיה ספורטאז' בסיסי. עם זאת, הדגם המחודש עבר כמה שינויים חשובים שעוזרים לו להיות תחרותי גם מול מתחרים כמו שברולט טראקס סוזוקי S קרוס וצ'רי FX.
במסגרת מתיחת הפנים נעשה עדכון חיצוני לחזית שמאמצת יחידות תאורה חדשות וחתימת LED עדכנית בדומה לדגמי קיה נוספים. שינוי משמעותי יותר נעשה בתא הנוסעים שהוא אחת מנקודות התורפה של הדגם היוצא, כאשר כעת לסלטוס סידור מודרני יותר שדומה ליתר דגמי קיה ומשלב בין לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה (10.25 אינץ') שמחוברים כיחידה אחת. קיה מבטיחה גם שיפור באיכות חומרי הגימור ובידוד הרעשים ויחד עם זאת שידרגה את היצע מערכות הבטיחות עם התווספות של מערכות בלימת חירום מאחור והתרעה על תנועה בשטחים מתים לצד אופציה לבקרת שיוט אדפטיבית.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי. קיה סלטוס ימשיך להיות מונע על ידי מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי ללא שום תגבור היברידי. המנוע מספק 149 כ"ס ב־6,200 סל"ד ומומנט של 18.3 קג"מ ב־4,500 סל"ד, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הזינוק ל־100 קמ"ש נעשה ב־9.3 שניות כאשר המהירות המרבית היא 190 קמ"ש.
מערך הבטיחות כולל בנוסף למערכות החדשות שנוספו גם בלימה אוטונומית, ומערכת לשמירה על נתיב, כאשר ברמת הגימור הבסיסית EX כלולים בקרת אקלים, חימום מושבים ומפתח חכם עם אפשרות הנעה מרחוק. רמת הגימור הבכירה פרימיום מוסיפה מושבים בריפוד דמוי עור, תאורת אווירה, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית.