כמעט 4 שנים מאז הוצגה, זוכה מרצדס CLA למתיחת פנים ראשונה. למרות פרק הזמן המשמעותי שחלף מאז הצגתה ובדומה לאחותה ה- A קלאס במרכב האצ’בק, לא עברה ה-CLA שינויים אינטנסיביים ובמרצדס העדיפו להתמקד יישור קו בתחומים החיוניים כיום של פליטות המזהמים, מערכות הבטיחות ומערכת המולטימדיה.
חיצונית נעשו שיניי עיצוב קלים העיצוב המוצלח מלכתחילה של ה-CLA, בעיקר בחרטום וביחידות התאורה. היצע יחידות ההנעה ממשיך לכלל מנועי 1.3 ליטר טורבו בהספקים של 136 ו-163 כ”ס ו-2.0 ליטר טורבו בהספקים של 190 ו-224 כ”ס, אשר זכו לתגבור היברידי קל (Mild Hybrid) עם מנוע חשמלי קטן המספק 14 כ”ס (אך ללא שינוי בהספק המרבי הכולל). גרסת ה-CLA35 AMG קיבלה גם היא תגבור היברידי קל ללא שינוי בהספק הכולל (306 כ”ס), אך נהנית מתיבת הילוכים כפולת מצמד חדשה בעלת שמונה יחסי העברה במקום שבעה בעבר. למעשה כעת כל גרסאות ההנעה של ה-CLA הן בעלות מערכת היברידית, למעט גרסת ה-45 AMG הבכירה.

בנוסף גרסת הפלאג-אין היבריד זכתה לתוספת כוח קלה של 7 כ”ס למנוע החשמלי, אך ללא שינוי בהספק הכולל של המערכת שנותר על 218 כ”ס. סוללה משופרת בקיבולת של 15.6 קוט”ש מאפשרת כעת טווח מרבי מוגדל של 82 ק”מ וגם מערכת הטעינה המהירה שודרגה, ותומכת מעתה בטעינת DC של 22 קילוואט.

כמו מבחוץ, גם מבפנים קיבל תא הנוסעים המוצלח של ה-CLA שינויים קלים בלבד לפחות למראית עין, אך מערכת המולטימדיה היא מהדור החדש של ממשק MUBX של מרצדס עם מסף מגע 10.25 חדש כסטנדרט בכל רמות הגימור. בתחום הבטיחות מערך מערכות הסיוע לנהג עבר עדכון לטובת פעולה חלקה יותר וישנה גם מערכת סיוע חדשה לחניה עם מצלמות 360 ותצוגת תלת ממד. מרצדס CLA המחודשת אמורה להגיע לישראל במהלך השנה הקרובה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו