חברת טלקאר מעדכנת שוב את מבחר דגמי הספורטאז’ החדש. ארבעה חודשים לאחר שהחלה בשיווק גרסת 2.0 ליטר אטמוספרית בסיסית וזולה (Urban), מצטרפים להיצע צמד רמות גימור גבוהות יותר. הדור החמישי של הספורטאז’ הושק בארץ בחודש מרץ השנה בגרסאות טורבו בנזין ודיזל בלבד, כאשר בקיץ החולף הצטרפו גם מנוע ה-2.0 ליטר האטמוספרי הוותיק שפחות ידידותי לסביבה (דרגת זיהום 14) לצד דגמי הייבריד ופלאג-אין הייבריד (PHEV).
גרסת ה-2.0 ליטרים הפונה בעיקר לציי רכב נמכרת היטב ומחזיקה ברבע ממכירות הספורטאז’ בארץ, וכעת תחוזק בגרסאות מאובזרות יותר האמורות לקרוץ יותר ללקוחות פרטיים. מנוע ה 2.0 ליטר האטמוספרי והוותיק מפיק 156 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הזו לספורטאז’ תאוצה ל-100 קמ”ש ב-11.4 שניות, מהירות מרבית של 181 קמ”ש וצריכת דלק של כ-12 ק”מ לליטר.
בתמורה ל-174,900 שקל שהם תוספת של 10,000 שקל מול גרסת ה-“אורבן” הבסיסית תוכלו מעתה לקבל את הספורטאז’ ברמת גימור “Top” הכוללת גם גג שמש פנורמי חשמלי, ריפוד עור משולב בד ותאורה פנימית מסוג LED המצטרפים לאבזור של רמת הגימור Urban הבסיסית הכוללת בין השאר: חישוקי גלגלים “17 קלים, מולטימדיה עם מסך “12.3, בקרת אקלים כפולת אזורים, בלם יד חשמלי, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מפתח חכם עם אפשרות להנעה מרחוק וחבילת בטיחות הכוללת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, החלפת אורות אוטומטית ועוד.

מעליה נמצאת רמת הגימור הבכירה “פרמיום” שמחיר מטפס ל-184,900 ששקלים וכוללת גם כיוונון חשמלי למושבים קדמיים, ריפודי עור, חימום ואוורור מושבים קדמיים, חימום הגה, לוח שעונים דיגיטלי 12.3 אינץ’, חיישני חניה קדמיים, משטח טעינה אלחוטי לנייד וחישוקי גלגלים “18. גם מפרט הבטיחות משודרג עם מערכת התרעת שמירת מרחק משודרגת הכוללת זיהוי רכבים בעת פניה שמאלה בצומת ובקרת שיוט אדפטיבית. באופן מפתיע, מחיר הספורטאז’ ברמת גימור פרימיום עם מנוע ה-1.6 טורבו החזק והמודרני יותר הוא זהה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו