מפחיד: הטעות של התיירת שכמעט עלתה בחייה

תיירת מצאה יצור קטן וחמוד על החוף באי באלי שבאינדונזיה, והחליטה לשחק איתו • רק בהמשך היא גילתה עד כמה הייתה קרובה למוות

יותר מזל משכל: תיירת בשם קיילין פיליפס, שמבקרת באי באלי שבאינדונזיה, חייבת את חייה למזל ולחוסר הידיעה המוחלט שלה. המזל הגדול של קיילין התברר לה אחרי שגילתה כי תמנון קטן וחמוד שהחזיקה על ידה במשך כ-20 דקות וניסתה להאכיל, הוא למעשה אחד מבעלי החיים הארסיים ביותר בעולם.

@kaylinmarie21

Called my dad crying 3 hours later in Bali ##blueringoctopus ##bali ##uluwatu ##fyp ##imdumb ##thanksjesuschrist ##ShowerWithMoxie ##EnvisionGreatness

Oh No Oh No Oh No No No - Dubskie

התיירת שטיילה על החוף הרימה ושיחקה עם תמנון כחול טבעות שיכול להרוג אדם בנשיכה בלבד על ידי הזרקת הארס שלו. קיילין, לא רק החזיקה תמנון אחד אלא צילמה את עצמה משחקת איתו ובהמשך הרימה עוד תמנון כזה מהמים. רק יותר מאוחר היא חיפשה מידע על בעל החיים הקטן שנראה מאד חמוד, ולמדה איזה בעל חיים מסוכן היא החזיקה ביד.

לאחר ששיחקה עם התמנון, היא העלתה את הסרטון לטיק טוק וסיפרה כי "היה לי מזל גדול, החזקתי ביד את בעל החיים הארסי הזה ונסיתי להאכיל אותו במשך 20 דקות, למעשה החזקתי היום שניים כאלו ועוד ניסיתי להאכיל אותם תפוזים".

התמנון הרעיל שיכול היה לגרום למותה של התיירת // צילום מסך מתוך טיקטוק
התמנון הרעיל שיכול היה לגרום למותה של התיירת // צילום מסך מתוך טיקטוק

התיירת סיפרה שאחרי שלמדה עם איזה בעל חיים מסוכן היא שיחקה היא התקשרה בדמעות לאבא שלה לספר לו על הנס הגדול שהיה לה. במקביל גולשי טיק טוק רבים הגיבו לקייטלין ואחד מהם כתב לה "אני ביולוג ימי והינה כלל אצבע אחד שיציל אותך המון פעמים בים: לעולם, אבל לעולם, אל תגעי, תנסי להאכיל או תתקרבי ליצור ימי או לצמח ימי עם צבעים עזים. ואגב מיצית את כל המזל שלך לגלגול החיים הזה", סיכם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר