לקסוס מודיעה על תחילת השיווק של מחליפת ה-IS בישראל. המפרט, שונה מבעבר ומתבסס על מנוע בנזין מוגדש ללא עזרה חשמלית כלשהי. היות וה-IS לא משווקת יותר באירופה, המכונית החדשה מגיעה אלינו בתקינה אמריקאית ועם ניחוח שונה.
אפשר להגיד שהסדאן היוקרתית של לקסוס, שמה כעת את הדגש על כיוון ספורטיבי יותר. זה גם מתאים ל-DNA שלקסוס מעונינת לצקת לתוך המותג הזה כאן ובכלל. זה אומר שיש כאן הנעה אחורית, מנוע חזק מבעבר וגם תיבה הילוכים אוטומטית פלנטרית ולא רציפה לדוגמה.
ה-IS 300 F SPORT החדשה מגיעה לכאן עם מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר, מוגדש טורבו, בהספק מרבי של 241 כוחות סוס ומומנט של 35.6 קג”מ. נתוני התאוצה השתפרו לעומת ה-300 ההיברידית היוצאת ועומדים על מיאוץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 6.9 שניות.

בלקסוס מספרים על עוד דברים שחובבי נהיגה אוהבים לשמוע. השלדה בדור הזה קשיחה יותר עם חיזוק אזורים מרכזיים כמו חיזוק תומכי הצד של הרדיאטור, הגדלת מספר נקודות הריתוך הקדמיות ואופטימיזציה של מבני חיזוק מעמודי C ועד דפנות הגג. בלקסוס מציינים שהנוקשות המוגברת לא רק מסייעת בהפחתת רעשים ורעידות לא רצויים, אלא גם מסייעת בשיפור נוחות הנסיעה וביצועי הנהיגה עם תגובה משופרת לפקודות ההגה.
ה-IS הזו משתמשת בחומרים קלים יותר, גם ברכיבי המתלה, בכדי לשפר את התנהגות הכביש שלה. היא מגיעה לכאן גם עם מערכת מתלים אקטיבית כסטנדרט AVS Active Variable Suspension)), המתאימה את עצמה לאופי הנהיגה.

ה-IS החדשה תוצע בישראל ברמת הגימור F SPORT בלבד ותגיע לכאן עם פגוש קדמי ייחודי, פגוש אחורי אגרסיבי, גריל קדמי בגימור שונה, מערכת פליטה כפולה, ספוילר אחורי מושחר, חישוקים קוטר 19 אינץ’, מכסה מנוע שונה, צמיגים אחוריים רחבים יותר, מושבים קדמיים ספורטיביים ועוד. רמת אבזור הנוחות גבוהה ואבזור הבטיחות המתקדם כולל את מערכות הבטיחות המתקדמות של לקסוס. המחיר עומד על 280,000 שקלים ומוצעת גם גרסה שמציעה מערכת משופרת עם 14 רמקולים ב-295,000 שקלים.