דייט ראשון בבית? כדאי שתשקלו שוב

בחרתם להיפגש בבית בגלל "אילוצי הקורונה" שלא מאפשרים לצאת לדייטים במקומות שהיינו רגילים אליהם? זה הזמן לפתוח את הראש ולחשב מסלול מחדש

דייט ראשון בבית בגלל הקורונה? בעייתי \ צילום: GettyImages

אצלי או אצלך: "הכרתי גבר ממש מקסים, שהזמין אותי לדייט ראשון אצלו בבית. תכלס, אין לאן לצאת, הכל סגור, אז הסכמתי" (ג' מבאר שבע)

אין ספק שהקורונה אתגרה את כולנו בנושא הדייטים. מדייטים מושקעים במסעדות ובבתי קפה, עברנו לדייט בסופר או על הספסל בפארק הקרוב. ועכשיו, כשחורף וקר, מה רע במפגש אצלו בבית? 

מה אסור בשום אופן לעשות באתרי היכרויות?

עניין של מזל? כך תוכלי ליצור זוגיות בעצמך

אז זהו, שזה לא מומלץ ועדיף להימנע מכך. יש עוד לא מעט אפשרויות לדייטים בתקופת הקורונה כשהכול סגור, אבל גם אם לא – לא מומלץ להיפגש עם גבר אצלו בבית, וגם לא אצלך. 

נתחיל בכך שאת לא מכירה את הגבר שאת הולכת לפגוש. גם אם חברים משותפים הכירו ביניכם, גם אם הכרת אותו דרך העבודה ובטח אם הכרת אותו באתרי הכרויות או ברשתות חברתיות. גם אם הוא נשמע לך מקסים בטלפון, הנוכלים הכי גדולים יודעים להקסים בנקל כל בחורה, זו המומחיות שלהם.  

אבל בואי נגיד שהכרת גבר חביב ותרבותי ללא כוונות זדון, ואת מגיעה אליו הביתה. מכאן הדרך אל מיטתו מהירה וקלה. גם אם את בטוחה שאת לא מעוניינת, גם אם הוא מצהיר שלא יקרה כלום – בחלק ניכר מהמקרים מגיעים לשם, ובטח אם את מחליטה שבא לך עליו ואת זורמת. 

דייט עם מסכה // צילום: GettyImages
דייט עם מסכה // צילום: GettyImages

קחי בחשבון שאם את מעוניינת בקשר רציני, זה לא משרת את המטרה שלך. גבר שמציע לך להיפגש אצלו או אצלך לא מתאמץ. וגבר שלא מתאמץ גם לא ירגיש שזכה בך. הוא ירגיש שזה בא לו בקלות מידי, וכמו תמיד, כשמשהו מושג בקלות מידי, אנחנו לא מעריכים אותו מספיק. 

נכון, אני בטוחה ששמעת על חברה כזו או אחרת שהכירה גבר, על הדייט הראשון נכנסה איתו למיטה והם יצרו זוגיות ארוכה ומאושרת. נכון, יש גם מקרים כאלה. אבל יש יותר מקרים של גברים שאיבדו עניין לאחר הלילה הלוהט ההוא. לכן כדאי לך להיות בצד שבו הסטטיסטיקה מנצחת. פשוט משום ששם הסיכויים שלך ליצור זוגיות הם גבוהים יותר פי כמה וכמה.

אז אחרי שסיכמנו שעדיף להימנע מדייט ראשון אצלו או אצלך, הנה עשר אפשרויות נוספות לדייטים בתקופת קורונה:

1. דייט בסופר / בסופר-פארם

2. הליכת ספורט / ריצה משותפת

3. רכיבת אופניים משותפת

4. מפגש בפארק עם סל פיקניק (אתם מכינים מראש או קונים מוכן)

5. טיול בחיק הטבע

6. מפגש בים ביום שמשי עם בקבוק יין ושתי כוסות / סל פירות / כיבוד קל אחר

7. מפגש בפארק ולהזמין טייק אווי

8. עגלות קפה (יש מלא כאלה עכשיו, חפשו בגוגל)

9. דייט בבית של חברים או אנשים אחרים כשהאנשים הללו נמצאים בבתים שלהם (יש קבוצת פייסבוק כזו, חפשו: "דייטים בייתיים בקורונה". יש שם אנשים שמציעים את הגג שלהם לדייט, את המרפסת, ועוד. 

10. אם הוא או את עובדים חיוניים אפשר לבדוק אם אפשר למתוח קצת את המסגרת.

בקיצור, כפי שכבר הבנו, גבר שרוצה – זה גבר שעושה, ולכן אם הגבר שבדיוק הכרת באמת רוצה להיפגש איתך לדייט, עכשיו יש לו כמה אפשרויות לבחירה. 

בטיפ הבא נדבר על המושג שהפך לשגור בפני רבים - סקס עם האקס.

הכותבת הינה מחברת הספר "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר