צילום: גיא אבוחצירה // גאוני. שי מיקה

המם הכי רווחי: שי מיקה מככבת בקמפיין חדש

התמונה של שי מיקה חוצה את הכביש בשמלת כלה הפכה לוויראלית והובילה לחתימה על קמפיין לרשת ורדינון

צועדת קדימה: בקושי עבר שבוע מאז ששי מיקה שברה את הרשת, וכבר היא קוטפת את פירות ההצלחה, והם מתוקים במיוחד.

כזכור, שי מיקה העלתה לפני כשבוע תמונה שלה צועדת במעבר חצייה כשהיא לובשת שמלת כלה. האופן בו צולמה התמונה (על ידי חברתה הטובה קסניה טרנטול) וצורת ההליכה המשונה מעט של שי מיקה, הפכו במהרה לשיחת היום הכי לוהטת ברשת, וזו הוצפה באלפי ממים, פוסטים וציוצים.

צילום: גיא אבוחצירה

שלא במפתיע, העניין הציבורי הרב שנוצר, והעובדה ששי מיקה לקחה את הטירוף בהומור ואף שיתפה רבים מהממים בסטורי באינסטגרם שלה, הבשילו במהרה גם להזדמנות עסקית כשלפי הדיווחים שי מיקה קיבלה הצעות אטרקטיביות ממספר גורמים לשיתופי פעולה.

הפוסט שהחל את הכל
הפוסט שהחל את הכל

בסופו של דבר יפרח בחרה לחבור לרשת ורדינון, והיא תככב בקמפיין הדיגיטלי שלהם. סנונית ראשונה שלו עלתה כבר לאינסטגרם שלה היום (חמישי), כשהיא צולמה כשהיא לובשת שמלת פוך לבנה וצועדת על מעבר חצייה, קריצה ברורה כמובן לתמונה המפורסמת.

בעלי הזיכרון הטוב ישימו בוודאי לב לעובדה כי התמונה שהעלתה שי מיקה מזכירה במעט את רוח התמונות שעלו בחודש אפריל האחרון ב"אתגר הכרית" שסחף את הרשת, שעיקרו היה צילום של כרית החובקת את הגוף בצירוף חגורה, כשרבים גם שדרגו את הלוק הלא סטנדרטי עם אקססוריז דוגמת נעליים, תיקים ועגילים.

מטעמה של אפרת נחום מנהלתה האישית של שי מיקה נמסר כי "שי מיקה חוללה סערה ברשת בימים האחרונים בעקבות תמונה שהעלתה לקראת השנה החדשה כשהיא פוסעת בצעד ענקי על מעבר חצייה. עד כה הועלו לרשת אלפי גרסאות של התמונה, מה שגרם לחברת ורדינון להרים את הכפפה ולסגור את שי לקמפיין דיגיטלי ראשון עטופה בשמיכת הפוך המפורסמת שלהם כשהיא עוטפת גופה באופן מושלם כשמלה". 

באשר לדמיון לאתגר הכרית ברשת אומרת נחום כי "מדובר בצירוף מקרים אקראי לחלוטין. הקמפיין מבוסס על התמונה הוויראלית של שי מיקה, שהרגישה חיבור טבעי לשמיכת הפוך של ורדינון בתור מי שידועה כטיפוס בוקר קשוח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...