קופה רושמת: OUT, מערכת חכמה לניהול מכירות והנה”ח: IN חברת AP מפיחה רוח רעננה בשוק הקופות החכמות לעסק

אחד השווקים המשמעותיים ביותר שמחזיקים את התפקוד השוטף של הזירה המסחרית הוא שוק הקופות. שוק שקט שכמעט ולא שומעים אותו או עליו, אך מהווה זרוע מרכזית שמשפיעה על רמת התפקוד ואיכות השירות של כמעט כל עסק שאתם קונים ממנו או משתמשים בשירותיו

שוק הקופות בארץ הוא שוק קטן. על העדר המוטיבציה להתפתח ולדחוף את הסטנדרט למעלה, יוכלו להעיד עשרות אלפי עובדי תחום המסעדנות בארץ, המורגלים היטב להתמודדות עם תקלות ועיכובים במחשב ובקופה שהפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי בשגרת היומיום שלהם.

 

שמחנו להתוודע אל בשורה חדשה לשוק הקופות שמביאה איתה מהפכה של ממש, הן בפן הטכנולוגי והן בפן השירותי. חברת Accupos, או בקיצור AP, היא שחקנית חדשה ומסקרנת שמגיעה אלינו היישר מהצד המערבי של הכדור. יצאנו לשטח ובדקנו, והרי הממצאים לפניכם.

 

שחקנית חדשה על המגרש

 

AP מספקת קופות ממוחשבות חכמות שעושות “חיים קלים” מול הלקוח אבל גם מנהלות עבורכם את כל מערך המכירות מאחוריי הקלעים. החברה הוקמה על טהרת הזיקה לפשט, לזרז ולייעל את תהליכי המכירה והנהלת החשבונות לכל בעלי התפקידים בעסק. היא אחת החברות הגדולות בשוק האמריקאי והקנדי, שם היא פעילה כבר למעלה מעשרים שנים. תהליך ההתאקלמות שלה בארץ מתנהל עם הרבה שקט וביטחון תודות לגב כלכלי יציב ויסודות חזקים שכבר השרישה באמריקה.

 

קופה לעסק – הדור הבא

 

בדרך כלל כשאומרים “קופה רושמת” הדבר הראשון שעולה בראש הוא מחשב עם מדפסת קטנה שמוציאה פתקי חשבוניות (או למי שמכיר: “זדים”). הדימוי הזה, כך מסתבר, הוא נחלת העבר. התוכנה של AP היא למעשה מערכת היקפית חכמה לניהול המכירות והנהלת החשבונות של העסק. היא מתממשקת ישירות עם המערכת החשבונאית שלכם, כך שכל הפעילות שקורית בקופה בפרונט, מול הלקוח, מסונכרנת בזמן אמת עם הבק-אופיס. זה כמובן חוסך המון זמן ועבודה של ניהול מלאי, בקרה, דוח”ות ועוד.

 

איך זה עובד?

 

התוכנה של AP היא מודולרית ואינטגרטיבית. זה אומר שהיא מותאמת אישית לכל בית עסק בהתאם ל”מידותיו”. כך, למשל, מערכת AP במסעדה או בית קפה תכלול בתוכה את תרשים המבנה שלה, המלצרים וכל המאפיינים שייחודיים רק לה. לעומתה, מערכת AP שמותקנת בסופר מרקט או עסק קמעונאי אחר, תראה ותתנהג אחרת לגמרי.

 

התוכנה יושבת בתוך חומרה חכמה שמעוצבת לחסוך לכם מקום על הדלפק (ובראש). מסכי 15 אינטש ללא חוטים, בכלל! הENV, המדפסת, סליקת האשראי, צג הלקוח והצג של הקופאי – כולם נמצאים במקום אחד שהfoot print שלו הוא קטן מאד. יש קופות שמתאימות להזמנות בטלפון ומתממשקות להזמנות אונליין.
ממשק המשתמש פותח ועוצב על ידי אנשי ה UX/UI של AP. ואכן, הניסיון רב השנים מורגש ובא לידי ביטוי בחוויית השימוש המשופרת שמקלה משמעותית על תהליכי העבודה. ראוי לציין גם שיש תקינה והתאמה לכל כללי האשראי החדשים.

 

 

מסעדות ובתי קפה מגדילים רווחים

 

התרשמנו במיוחד מהמענה של AP למסעדות ובתי קפה שמגדיר מחדש את הקונספט של קופה למסעדה. התוכנה מאפשרת למלצרים לקחת הזמנה ולשלוח אותה למטבח, לבדוק חוסרים ואפילו לסגור חשבון – ממש מול הלקוח בשולחן שלו. מי שעבד בחייו במסעדה או בית קפה מכיר את בעיית האיטיות בסגירת החשבון ופינוי השולחן שמעצבנת הן את הלקוחות והן את בעלי העסקים. השימוש בתוכנה טומן בחובו הגדלת רווחים משמעותית בתצורה של צמצום זמני המתנה המתייתרים לראשונה בהיסטוריה בזכות הטכנולוגיה החדשה.

 

למי עוד זה מתאים?

 

בשל המודולריות של המערכת של AP, התוכנה מתאימה כמעט לכולם. גם לעסקים גדולים עם מערכת חשבונאית ומערכת מלאי מסועפת אבל גם לעסקים בינוניים וקטנים, שכונתיים וביתיים, שרוצים לעבוד עם הטכנולוגיה של הגדולים. בין הלקוחות של AP ניתן למצוא קמעונאים כמו חנויות וסופרמרקטים, עסקי מזון כמו מסעדות, בתי קפה, בעלי דוכנים בקניונים, בשלנים ביתיים, סלוני יופי וקוסמטיקאיות, בעלי מקצוע כמו טכנאים שמסתובבים בבתים ורוצים לסלוק במקום במהירות, מוכרים בדוכנים שזקוקים לקופה ניידת ועוד.

 

לא רק טכנולוגיה, אלא לפני הכל, שירות

 

“מה שמאפיין את AP זה לא רק תוכנות מתקדמות אלא גם שירות ברמה בינלאומית” אומר אבי בן אבו, מנכ”ל AP ישראל. “אצלנו כולם שווים. אנחנו מקבלים כל אחד, קטן כגדול. אנחנו מביאים לעסקים הקטנים את הטכנולוגיה של הגדולים באחוז מאד קטן של העלות. מה שמקדונלדס משלמים עליו מיליונים, אנחנו נותנים ללקוחות שלנו במאות שקלים” הוא מפרט בהתלהבות שמסגירה את המעורבות האישית החזקה שלו.

 

“מבחינה עסקית, ההשקעה שלנו בלקוח היא הרבה יותר גבוהה ממה שמצפים או מכירים. אנחנו נותנים כלים, מעורבים בעסק, יש לנו עניין בכך שהוא יצליח כי ההצלחה שלו היא הרי ההצלחה שלנו. אנחנו הופכים להיות שותפים עסקיים של הלקוחות שלנו”. ממשיך בן אבו ומפרט באוזנינו אודות היחס האישי שאינו בר פשרה לדבריו. “כל לקוח עובר תהליך הטמעה והדרכה מלאה, לכל לקוח אצלנו יש מנהל תיק לקוח אישי שזמין אליו תמיד, השירות והטכנולוגיה הולכים אצלנו יד ביד. זה לא יכול לעבוד אחרת”.

 

אין ספק ש- AP מגיעים אלינו עם מוצר מבטיח, אמביציה והרבה רוח במפרשים. להמשך קריאה אודות המוצרים ויצירת קשר, ניתן להיכנס לאתר החברה: https://www.accupos.co.il או לחייג 077-2304880.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר