אריק פורמן

העסקים נוהרים לדיגיטל: איך עושים את זה נכון ומנצלים את יתרונותיו של האינטרנט?

זה לא סוד שהנפגעים העיקריים ממשבר הקורונה הם העסקים הקטנים והבינוניים. אותם עסקים שמחזורי ההכנסות שלהם מדי חודש ממילא לא היו בשמיים – מוצאים את עצמם כבר מספר חודשים נאבקים על מנת לשרוד כלכלית; נאבקים על מנת שלא לפשוט את הרגל

כדי לשרוד את המשבר הזה עם הראש מחוץ למים, רבים מהם נאלצים לחשב מסלול מחדש ולרענן את התוכניות והמטרות העסקיות שלהם, ואחת מהתופעות החדשות שאנחנו עדים להן היא מעבר מאסיבי של עסקים אל עולם הדיגיטל והמשלוחים.


למה דיגיטל, ולמה דווקא עכשיו?


עולם הדיגיטל הוא העולם הגדול, ואתר אינטרנט ברשת שווה ערך לחנות בקניון הגדול והמפורסם בעולם. אמנם בתקופת הקורונה הצורך באתר אינטרנט הוא כמעט מובן מאליו, אך גם בימי שגרה, אתר אינטרנט הכולל שיווק מקצועי הוא ללא ספק המנצח -בין אם אתם אנשי מקצוע שמתפרסמים באמצעות נוכחות בכנסים ובין אם אתם בעלים של חנות. ללא צורך במלאי קבוע או באחזקה של עובדים וללא תלות בשעות הפתיחה – הזמנות יכולות להגיע אליכם גם בשעות הלילה, כשאתם כבר במיטה. מיתוג נכון לנכס הדיגיטלי שלכם ילווה את העסק בכל צעדיו וישפיע באופן ישיר על האסטרטגיה השיווקית. בכך, תוכלו לחסוך בשעות עבודה רבות בהתוויית דרך וכמובן בתקציבי פרסום רבים אשר ירדו לטמיון כשאין מאחוריהם אסטרטגיה אמיתית שנוגעת לאיתור קהל היעד ולפלטפורמות בהן הוא נמצא. בימים אלה ניתן לראות עסקים שונים אשר עברו לפלטפורמה הדיגיטלית ומבצעים משלוחים – החל ממזון בוטיק, דרך מוצרי קוסמטיקה וצעצועים ועד לקורסים, הרצאות ולימודים.


איך עושים את הצעד הזה?


הדבר הראשון והבסיסי ביותר לעשות הוא בנייה של נכס דיגיטלי בו אתם מציעים את השירות או המוצרים שלכם, וזה יכול להיות אתר אינטרנט או דף נחיתה – בתנאי שהוא נבנה על ידי חברת דיגיטל מקצועית שמתמחה הן בבניית אתרים והן באסטרטגיה שיווקית וקופירייטינג. לאחר שיש עם מה לעבוד ולאן להפנות את הגולשים המתעניינים – זה הזמן לפתח את החלק החשוב ביותר בעסק – השיווק. האסטרטגיה השיווקית היא לב ליבו של כול עסק חפץ חיים, ובפרט של עסקים חדשים שעושים את צעדיהם הראשונים בדיגיטל. שיטות וגישות שונות מפותחות כל העת במטרה להגדיל רכישות ורווחים, אך רק מעטות מהן באמת עושות את העבודה. הכירו את שיטת המשפך השיווקי של ‘אריקס דיגיטל’ – המיועדת לעסקים שבונים את האסטרטגיה השיווקית שלהם כמעט מאפס או לכאלה שהשיווק שלהם לא מניב את התוצאות הרצויות.



תמונה אילוסטרציה : SHUTTERSTOCK

 


משפך שיווקי לפי שיטת א.ר.י.ק.ס – הצלחה בת 6 שנים


המטרה של המשפך השיווקי היא לזקק עבורנו את הגולשים. דמיינו לעצמכם מסננת מלאה בחול ואבנים יקרות ערך, כשלאחר מספר נענועים – החול יוצא מבין החורים ואנחנו נשארים עם הזהב והיהלומים. זהו בדיוק התוצר של המשפך השיווקי – מציאת האבנים היקרות בתוך אין-סוף של גולשים, מתעניינים ומגששים שחולפים על פני העסק שלנו מדי יום. השיטה, אשר פותחה לפני כ-6 שנים על ידי אריק פורמן מנכ”ל ‘אריקס דיגיטל’, מורכבת מ-4 שלבים ממוקדים – השלב הראשון בשיטה הוא שלב האמונה, והמטרה שלו היא להציף בפני הלקוח באמצעות פרסומים שונים את הבעיות הקיימות להן המוצר או השירות שלנו נותן מענה. בשלב השני, שהוא שלב האינטראקציה, אנו מציגים לגולש את הפתרון שיש לנו לבעיה שלו וחושפים אותו למותג שלנו בדרך ידידותית. בשלב הזה הגולש הוא עדיין מגשש ולא בהכרח רוכש, לכן  לא נמכור לו אלא רק נאמר שלום. בשלב השלישי ולאחר שעבר בהצלחה שני שלבים, אנו יודעים כבר יודעים שיש בידיים שלנו גולש חם ובשל יותר. זהו השלב בו הוא יקבל מאיתנו הצעת רכישה, ובמרבית המקרים – ייקח אותה בשתי ידיים. במידה ולא, נפנה לשלב הרביעי בו נוכל להציע ללקוח הפוטנציאלי הצעה נוספת באמצעות רימרקטינג, או במילים אחרות – חיזור. לקוחות שהתקדמו איתנו עד לשלב השלישי הם לקוחות חמים, ולכן אנחנו יודעים לסמן אותם אצלנו גם אם לא ביצעו רכישה בפועל במעמד ההצעה. באמצעות הרימרקטינג, נוכל לשלוח אליהם הצעות נוספות – תזכורת לרכישה שלא הושלמה, קוד קופון להנחה ועוד. המשפך השיווקי לפי שיטת א.ר.י.ק.ס מבית חברת ‘אריקס דיגיטל’, הוכח כמשפך השיווקי היעיל ביותר להצלחה עם לקוחות, ומסייע בהעלאת מחזורי המכירות ב-19% ומעלה.


רוצים לשמוע פרטים נוספים על המשפך השיווקי לפי שיטת א.ר.י.ק.ס? אתר האינטרנט של אריקס דיגיטל |  הפייסבוק של אריקס דיגיטל


 


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו