העולם הדיגיטלי הפך בשני העשורים האחרונים לחלק אינטגרלי מחיינו. ברמה העסקית, אם עסק לא שם – הוא משול ללא קיים. הדיגיטל הוא הקידמה, ולא כולנו, מנהלי עסקים, מצליחים להדביק את הקצב. לרובנו יש את מטלות היום יום בעסק, הניהול השוטף, הסחורה, הספקים, הלקוחות, הכספים ועוד ועוד. הנושא של הדיגיטל נשאר לעתים כסרח עודף, והעיסוק בו שולי. אבל ברור, שמי שרוצה להגדיל את הכנסותיו ולהיות פקטור בתחומו, חייב שיווק דיגיטלי משמעותי – לא רק כזה שיבטיח נוכחות ברחבי המרשתת, אלא נוכחות שתבטיח שבכול חיפוש של מקצוען מתחומכם, אתה תהיו הראשונים.
לפיכך, השיווק הדיגיטלי הוא כבר לא רק נחלת החברות הגדולות, שמשקיעות בו הון עתק. כול עסק, מקטן, דרך בינוני ועד ענק חייב למצוא את עצמו זוהר בתוך האפלה האינטרנטית הכול כך עמוסה. המזל הוא, שקיימות לא מעט פלטפורמות, וכול אחד יכול להתבלט במקום הנכון עבורו: גוגל, פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם ועוד. ובזכות ההיצע וריבוי אנשי המקצוע בתחום, השיווק בדיגיטל הוא כבר הרבה יותר נגיש ועממי במחיר. והחשיבות לכך היא עצומה לכולם – נכון לבעלי עסקים שהם מומחים גדולים בעולם הווירטואלי ולכאלה שלא מבינים מאומה בתחום.
אבל, כאמור, יש לא מעט גורמים העוסקים בשיווק הדיגיטלי. חלקם מצוינים וחלקם חסרי ניסיון קודם. חלקם בעלי עסקים גדולים וחלקם קטנים עם יחס אישי מאוד. חשוב מאוד למצוא את מה שמתאים לכם – עסק קטן ואינטימי או חברה גדולה בעלת שם ומוניטין? או אולי ליהנות מכול העולמות, ממש כמו במשרד הפרסום שחר בי, משרד עם אנשי המקצוע הטובים בתחום ברשותו של שחר בוטבול, המשלבת בין יכולות של מעצמה עם יחס אישי ותחושה שכול החברה עובדת עבורך.
אנשי המקצוע בשחר בי יבטיחו שתוציאו את כספכם בחוכמה, ותפיקו את המירב מהשיווק הדיגיטלי. הקמפיינים יהיו מדויקים – עם פילוח מדויק של האוכלוסיה אליה אתם פונים, עם מערך עצום של אמצעי תקשורת בהם תוכלו לפרסם כתבה שיווקית, פלטפורמות מגוונות כמו גוגל או פייסבוק, אבל לאו דווקא – יש כאלה שייהנו מתוצאות מדויקות יותר באינסטגרם או בלינקדאין, ועוד. זאת לצד הקמת אתרי אינטרנט מקצועיים שיקדמו אתכם אורגנית, ניהול עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ועוד.
אז מה משרד הפרסום שחר B מציע?
בניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל – לפני שיוצאים למהלך, חשוב לבחון את הצרכים האמיתיים של העסק, ולהניח את כול האפשרויות על השולחן מי קהל היעד? מי האוכלוסייה שנרצה כלקוחות שלנו? מאיזה אזור גיאוגרפי וכן הלאה. כך נוכל לבנות אסטרטגיה מדויקת, שתחסוך זמן וכסף מיותרים בהמשך.
הקמת אתר אינטרנט, תדמיתי או מכירתי – עם כול התכנים הנכונים, מילות מפתח על פי מחקר SEO, מה שיבטיח קידום אורגני מיטבי, ויהווה בסיס איכותי לקידום ממומן בהמשך.
הקמה וניהול של עמודים עסקיים ברשות החברתיות – כולל מענה ראשוני ללקוחות שפונים מהפלטפורמות השונות, העלאת תכנים בקצב טוב, אבל כזה שלא יעיק על הלקוחות ועוד.
קמפיינים דיגיטליים וקידום ממומן – יצירת סרטונים או פוסטים וקידומם ברשתות החברתיות או ביוטיוב, כך שיגיעו לקהל היעד שאנחנו חפצים בו בתפוצה המיטבית. קמפיין מוצלח לא חייב השקעה גדולה מדי – אלא פילוח מדויק של קהל יעד ותוכן עשיר שימשוך את הקהל.
כתבות יח”צ במגוון פלטפורמות – כדוגמת מדורי המומלצים באתר וואלה וישראל היום, אבל גם בעוד עשרות אמצעי תקשורת נוספים, עסקיים או ציבוריים * לבחירתכם. הדבר עשוי לחסוך הוצאה של אלפי שקלים בחודש על יחסי ציבור מסורתיים.
“בסופו של דבר, המטרה שלנו להפוך את כול העיסוק בדיגיטל לחוויה מהנה עבור הלקוח, כזאת שיפיק ממנה את המיטב לעסק – קרי הגדלת ההכנסות בעשרות עד מאות אחוזים תוף זמן לא רב יחסית”, אומר שחר ישראל בוטבול, הבעלים של משרד הפרסום שחר B. “אנחנו משרתים לקוחות רבים מרוצים, שגיבשנו עבורם תוכנית אסטרטגית מוצלחת לשיווק הדיגיטלי, נצמדו אליה ורובם ככולם הצליחו להגדיל משמעותית את החשיפה, וכפועל יוצא את הרווחים”.
אז למה אתם מחכים? צרו קשר לפגישה ללא התחייבות: 03-5229800