אינסטגרם ו-וואטסאפ, הנמצאות בבעלות פייסבוק, קיבלו כבר לפני יותר משנה "מצב כהה" (Dark Mode). כעת, ברשת החברתית החלו לבחון באופן פומבי את המראה השחור גם באפליקציה של פייסבוק עצמה אצל מספר מצומצם של משתמשי אנדרואיד ו-iOS ברחבי העולם. המתכנתת וחוקרת האפליקציות הידועה ג'יין מנצ'ון וונג, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה סרטון רשמי מטעם החברה שמציג את האפשרות החדשה.
Facebook is publicly testing Dark Mode!
You asked it, I chatted with Facebook’s @alexvoica about it and here’s a video made in collaboration with Facebook! pic.twitter.com/TGjdTXDxoP— Jane Manchun Wong (@wongmjane) October 30, 2020
לא ידוע מתי פייסבוק תשחרר באופן רשמי את המאפיין החדש באפליקציה, אך לפי הערכות זה עשוי לקרות בקרוב, כאשר תסיים את תקופת המבחן. כזכור, הרשת החברתית מאפשרת לעבור למצב כהה בגרסת הדפדפן מאז עברה לעיצוב החדש בתחילת חודש ספטמבר.
היתרון במאפיין זה, שכאמור כבר קיים באפליקציות של אינסטגרם, פייסבוק מסנג׳ר ו-וואטסאפ, הוא חיסכון בחיי הסוללה, בהנחה שיש לכם מסך OLED. יתרון נוסף הוא שעבור חלקנו, זה עושה יותר נעים בעיניים, כי המסך פחות בוהק ומסוונר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו