בעוד לא מעט בתי אופנה מנסים לחשב מסלול מחדש, בבית האופנה FENDI חוזרים לשגרה ומשיקים קולקציה חדשה לקיץ וקדם סתיו 2020.
View this post on Instagram
בהתאם לתקופה, במקום תצוגת אופנה, בית האופנה העביר אאוטפיטים מהקולקציה החדשה למשפיעני אופנה ברחבי העולם, והם הצטלמו עם הפריטים והעלו תמונות שלהם לבושים בבגדים של המותג, כשהם חושפים אותו למיליוני עוקבים.
הקולקציה נקראת CALIFORNUA SKY ונחשבת לפורצת דרך, שכן הקו העיצובי על טהרת שחור- לבן, כולל אלמנטים השייכים לאופנת רחוב, נכנסים כעת אל מותג העל. מדובר בשיתוף פעולה שבית האופנה עושה לראשונה עם אמן העיצוב ג'ושוע ויידס, שאחראי על הקו בקולקציה עם הדפסים ורישומים גרפיים מעולם הקריקטורה.
View this post on Instagram
הקולקציה זכתה עד כה לתגובות חיוביות ברחבי הרשת, בעיקר בזכות הקו הצעיר והמרענן. עם זאת, המחיר של הקולקציה מתחיל מ-700 דולר ומעלה.
View this post on Instagram
זו לא הפעם הראשונה שבית אופנה כמו פנדי מביא סגנון אחר וצעיר למותג. לפני שנה, המנהל האומנותי של מוסקיני, ג'רמי סקוט, השיק קולקציה מאוירת שזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם. כעת, ההשראה והקו החדש של פנדי מוכיח את המשך המגמה שנמשכת בשנתיים האחרונות, בהם בתי אופנה בינלאומיים רבים מחפשים להצעיר ולהנגיש את המותג, אם לא במחיר, לפחות בקו העיצובי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו