ערוץ E חגג 12 שנים לתוכנית הריאליטי המצליחה בעולם - משפחת קרדשיאן. תוכנית זו הצליחה להפוך משפחה של שש נשים אנונימיות מלוס אנג'לס לכוכבות הכי גדולות של תעשיית האופנה. לא רק באופנה, שש הנשים הוכיחו את חוזקן גם ברשתות החברתיות, כשהעמודים שלהן הם מהפופולאריים ביותר בעולם.
View this post on InstagramNov 15, 2015 at 9:49am PST
האחות שבזכותה הכל התחיל היא קים קרדשיאן וסט בת ה-39, שעברה לא מעט ב-12 שנים אלו, בהם שתי חתונות, ארבעה ילדים, הקמת אימפריית איפור KKW, מותג הלבשה תחתונה למחטבים SKIMS, וכעת היא לומדת להיות עורכת דין.
המהפך הדרמטי והמשמעותי ביותר שעברה במהלך תקופה זו מתבטא בסגנון הלבוש ומראות הביוטי והשיער שעברו עשרות שינויים, כשבכל פעם קרדשיאן מצליחה להקדים את הטרנדים ואף ליצור אותם. היום היא ללא ספק אחת מאייקוניות האופנה החזקות והנערצות בעולם, עם 150 מיליון עוקבים באינסטגרם ועד מיליונים בטוויטר ובפייסבוק, אישה שהפכה את התדמית שלה למותג עם הון עצמי של למעלה מ-350 מיליון דולרים.
השפעת הבחירות האופנתיות שלה מתורגמת למכירות בשווי מיליארדי דולרים ברשתות האופנה בעולם, כך שאין מעצב או רשת אופנה שלא חולם להלביש או לעבוד איתה בשיתוף פעולה.
View this post on InstagramOct 18, 2019 at 6:34pm PDT
View this post on InstagramFeb 22, 2012 at 4:07pm PST
הדרך של קרדשיאן החלה כשהייתה אסיסטנטית צעירה ונועזת לכוהנת הטראש, המיליונרית פריס הילטון. במהלך תקופה זו הן היו מבלות במסיבות ומועדונים עד השעות הקטנות של הבוקר בלבוש נועז של נערת מסיבות אמריקנית מצועצעת. סגנון הלבוש של קים הצעירה התאפיין בשמלות מיני בצבעים צעקניים ובגזרות קצרות וצמודות מידיי, איפור כבד ותיקי מעצבים, לבוש של בחורה עשירה אמריקנית ממוצעת בלי טיפה של סטייל ושיק.
בתקופה זו קים הפכה לידוענית ואף נבחרה להצטלם לשער מגזין פלייבוי. התמונה לפניכם מציגה אישה שאולי לא תזהו היום, עם בחירת מראה קיצוני ונועז מבד תחרה בצבע אדום ואיפור ושיער מאוד כבד וגס.
View this post on InstagramDec 15, 2015 at 12:14pm PST
View this post on InstagramDec 9, 2018 at 10:58am PST
ואז הגיע קניה
קים הידוענית החלה להסתובב במעגלים חברתיים של סלבריטאים, וכך הכירה את מי שהיום בעלה, הראפר והמוזיקאי קניה וסט, האיש שגם הפך אותה לאייקון האופנה שהיא היום ואחראי על כל שינוי התדמית והמראות המוצלחים שהיא לובשת. מיד לאחר שהחלו לצאת ניתן היה לשים לב לשינוי הדרמטי בסגנון,, שהפך לאט לאט לנקי, מוקפד ושיק יותר.
השינוי האופנתי התבטא בבחירות לבוש מתוחכמות ואלגנטיות, כשבמקום חצאיות מיני ומחשופים התחלנו לראות את קרדשיאן במראות צנועים, מחויטים ומוקפדים, עם הרבה פחות איפור ושיער פחות נפוח, שינוי שהיה מרענן והתאים לסגנונו המוקפד והשיקי של וסט.
View this post on InstagramSep 30, 2013 at 12:33pm PDT
כמו כן, השינוי התבטא גם בבחירת הבדים והצבעים. אם לפני כן קרדשיאן הייתה לובשת פייטים נוצצים, תחרות, פרוות בצבעים בולטים ונועזים, לאט לאט הבחירות שלה התאפיינו בצבעים ניטרליים כמו שחור, לבן ואפור, וכן צבעי אדמה חומים ונעימים. צבע הניוד ממשיך איתה עד היום, וגם הפך לצבע השיק ביותר בתעשיית האופנה.
רגע אופנתי דרמטי היה ביום החתונה של הזוג המלכותי, בה קים לבשה שמלת הוט קוטור בעיצוב אישי של בית האופנה הצרפתי והנחשב ז'יבנשי, מראה שהיה צנוע, נקי, נשי ואלגנטי.
View this post on InstagramMay 16, 2019 at 11:29am PDT
וסט אף הצליח לשכנע את קרדשיאן לבצע שינויים דרמטיים בשיער, כשבכל פעם השינוי היה קיצוני והפך אותה ליותר ויותר פופולארית ברשתות החברתיות. מגוונים עדינים ועד לבלונד פלטינה בוהק, חזרה לשחור כהה חלק, ואורכי שיער שונים.
View this post on InstagramDec 15, 2015 at 10:51am PST
הכרה מאושיות אופנה
המהפך האופנתי של קרדשיאן החל לתפוס את תשומת ליבם של האושיות הבחירות ביותר בתעשיית האופנה העולמית, בהם עורכת מגזין ווג אנה וינטור ומעצבי אופנה נחשבים. בשנת 2015 וינטור הזמינה לראשונה את קרדשיאן להגיע לאירוע המט גאלה, הזמנה שבאופן מיידי מאשרת שאתה אושיית אופנה רלוונטית ומעניינת שראויה לצעוד על השטיח האדום של מדרגות המט, רגע שקרדישאן חלמה עליו כל חייה.
View this post on InstagramMay 6, 2019 at 6:53pm PDT
עד היום קרדשיאן כבר השתתפה בשישה אירועי מט גאלה, כשבכל אחד מהם היא מצליחה להפתיע ולרגש יותר עם בחירות מתוחכמות, נשיות וסקסיות. בתמונה קרדשיאן בשמלת טיפות גשם מחטבת במיוחד בעיצוב אישי של מעצב האופנה האייקוני מוגלר מאירוע המט גאלה שהתקיים השנה.
מאותה פעם ראשונה על השטיח של המט, התחלנו לראות את הכוכבת במראות של מותגי יוקרה בלבד, בהם טום פורד, מוגלר, ורסצ'ה, זאק פוזן, ז'יבנשי, בלנסיאגה, בלמיין, ז'אקמוס, שאנל, פנדי ועוד רבים. עם חלקם אף עשתה שיתופי פעולה עסקיים עם פריטים שהפכו לרבי מכר בעולם. מראה הלוגו של פנדי החל את מהפכת טרנד הלוגומניה, טרנד שרלוונטי עד היום.
View this post on InstagramApr 1, 2018 at 10:16pm PDT
בתקופה זו, הסגנון של קרדשיאן החל להתעצב ולקבל סממני זיהוי ברורים, בהם אהבה גדולה לפריטי וינטג', שהתבטא במראות שמעצבי האופנה המוכרים והגדולים ביותר עיצבו עבורה במיוחד או הוציאו בשבילה פריטים אייקוניים מהארכיון. בתמונה כאן משנת 2016 קרדשיאן לובשת שמלת וינטג' של גליאנו, עם מראה שיער רטוב ואיפור נקי מאוד ועדין, מראה שהפך למדובר בכל העולם.
View this post on InstagramAug 29, 2016 at 3:03pm PDT
סגנון השמלה הצמודה עם הקשירה מלפנים, הפך לפופולרי מאוד. בהתאמה, רשתות האופנה הטרנדיות לצעירות,כמו H&M, ADIKA ועוד, מייצרות את השמלה במגוון בדים.
בסוף שנת 2017, קרדשיאן החלה להתלבש בבגדים של מותג האופנה של בעלה YEEZY, בגדים שרובם מאופיינים בפוטרים ספורטיביים, מעילי גשם נפוחים וטייצים גבוהים וצמודים. קרדשיאן הצליחה לעשות את הבלתי יאמן, ולהפוך את הטייץ הביתי שכל אישה לובשת לחוג ספורט או לניקיון הבית לפריט החם ביותר במלתחה.
View this post on InstagramMar 21, 2018 at 8:26am PDT
אבולוציית הסטייל של קים קרדשיאן אכן עברה במהלך השנים מהפך קיצוני ומוחלט. מי שהחלה את דרכה עם סגנון לבוש צעקני, גס, מוגזם ולא מחמיא, למי היום מתלבשת בסגנון נקי. בין אם זה לבוש ספורטיבי או ערב זוהר, הלוק יהיה תמיד בגדי מעצבים, קוטור, יוקרה או וינטג' לאספנים בלבד. אנו בטוחים שיש עוד המון למה לצפות מהכוכבת הבלתי מעורערת של תעשיית הריאליטי והאופנה, שלא מפסיקה להפתיע ולרגש כל פעם מחדש.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
View this post on InstagramApr 19, 2018 at 10:59am PDT