כוכבית פלוס: מספר מקוצר לעסק שלך

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, המסרים חייבים לעבור בצורה מהירה, קצרה וברורה, בין אם זה בכתב ובין אם בעל פה. בדיוק בשביל זה קיים שירות כוכבית פלוס, מספר מקוצר עם כוכבית וארבע ספרות בלבד

צילום: //

בשיתוף ברק רום

עסקים קטנים וגדולים שמבקשים לפנות ללקוחות קיימים או פוטנציאליים, צריכים להצליח למשוך את תשומת הלב שלהם בין שלל הגירויים הקיימים סביבם ולהעביר אליהם את המסר בצורה הקלה והזכירה ביותר. בדיוק בשביל זה קיים שירות כוכבית פלוס, מספר מקוצר עם כוכבית וארבע ספרות בלבד, שנועד להחליף את מספרי הטלפון המסורבלים והארוכים של הטלפונים הניידים או הנייחים.

יתרונות המספר המקוצר

שירות כוכבית פלוס מספק מספר קצר שקל יותר לזכור אותו בעל פה, גם אחרי פעם אחת בלבד ששומעים אותו ברדיו או רואים אותו כתוב בשלטים או בעיתון. המספר המקוצר יביא לעסק יותר חיוגים, יותר לקוחות ובסופו של דבר גם יותר רווח. בנוסף, מספר מסוג זה ממתג את העסק כאמין, מבוסס ויציב יותר, גם אם מדובר בעסק פרטי קטן ולא בחברה גדולה ומוכרת וישנן הוכחות בשטח המראות כי השירות מכפיל ואף משלש את מספר הפניות לעסק.

המספרים המקוצרים נוחים יותר לפרסום ושיווק במדיות השונות, כך שבזמן נסיעה יוכלו הנהגים במכוניות החולפות לראות את המספר הקליט בשלטי החוצות בצידי הדרך ולהצליח לזכור אותו ללא מאמץ וללא צורך בעט ודף, ובנוסף המספר קל לשילוב בג’ינגל ברדיו ובפרסומות בטלוויזיה.

העסקים המשתמשים בשירות כוכבית פלוס יכולים לבחור מספר מקוצר מתוך מאגר קיים של מספרים פנויים, תוך מקסימום התאמה של המספר לצרכיו ודרישותיו של העסק. כוכבית פלוס מציעה מחירים ללא תחרות וחופש בחירה גדול, כך שהעסקים המצטרפים לשירות אינם צריכים להתחייב או לחשוש מקנסות והם יכולים לבחור להתנתק בכל רגע ללא תשלום וללא צורך בהסברים.

הרבה מעבר למספר מקוצר

אורין בן יוסף, בעל חברת “האוס קיפר” שעושה שימוש בכוכבית פלוס, מספר כי השירות נותן לעסק שלו הרבה מעבר למספר קצר. “הוא מאפשר לנו קבלת מידע ונתונים בהודעת SMS ובמייל באופן שוטף על פי בחירתנו. בסוף החודש אנחנו מקבלים דוחות עם מספרי הטלפון שפנו אלינו, שיחות שלא נענו, אורך השיחה, שעת השיחה ופרטי המתקשרים ויש לנו גם אפשרות לשלוח להם הודעות”. הוא מוסיף כי את הדוחות הם יכולים לייצא ולהוריד כקבצים ולעשות בהם שימוש כרצונם. “בסיום השיחה אנחנו מקבלים עדכון למייל עם פירוט השיחות וביכולתנו לצפות בכל זמן נתון בתמונת המצב במערכת, לסנן ולמיין את הנתונים לפי טלפונים ניידים או נייחים, אורך השיחות ופרמטרים נוספים”.

בנוסף, המערכת המתקדמת מתפקדת כמעין מרכזיה חכמה עם שלוחות לפי נושאים ולפי בעלי תפקידים שונים בחברה והיא מאפשרת לנתב את השיחות בין השלוחות, להעביר שיחה לשלוחה אחרת כשאין מענה ולצלצל במספר יעדים בו זמנית, ובעל העסק יכול להקליט את השיחות, להאזין להן, להורידן כקובץ ולשלוח את הקבצים באמצעים הטכנולוגיים השונים.

רוצים גם התקשרו *6904

או היכנסו לאתרhttps://www.cohavit-plus.co.il/plus/

בשיתוף ברק רום

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר