עדיקה השיקה אתר מכירות לחו"ל

רשת האופנה עדיקה פתחה אתר לרכישה מארצות הברית ואירופה • משלוחים מתבצעים מהארץ ומגיעים ליעדם עד שלושה ימי עסקים

צילום: מתוך האתר החדש // עדיקה מתרחבים לחו"ל

מותג האופנה עדיקה שנרכש על ידי קבוצת גולף הכריז היום (רביעי) על כניסה לשוק העולמי. 

המותג שכולל אתר ורשת חנויות פתח אתר לרכישה מארצות הברית ואירופה. בשלב ראשון גוייס צוות ייעודי במטה החברה בתל אביב, וכן פותח אתר חדש באנגלית בחודשים האחרונים תחת הכתובת הבינלאומית adika.com.

האתר מותאם לפעילות בינלאומית  במתן אפשרות סליקה במטבע הזר הרלוונטי. הצוות הייעודי יהיה אמון על הפרסום, הקידום התמיכה ושירות הלקוחות במדינות אלו.

עם השקת הפיילוט הראשוני נערכו בחודשים האחרונים צילומים, פעילויות יחסי ציבור ודיגיטל בקרב מובילים ומשפיענים בינלאומיים באירועים המותאמים למותג כדוגמת: 

כדי להציג את המותג בחו"ל נעשו שיתופי פעולה עם משפיענים בינלאומיים שלבשו את הבגדים פסטיבל קוואצ'לה, פסטיבל קאן שנערך בימים אלו, פסטיבל פרימוורה הספרדי ופורמולה 1.

לדברי אורנה אלוביץ, מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי: "מדובר בפרטי אופנה של Adika להבדיל מליבינג, או ביוטי, רק אופנה ללא מותגים חיצוניים". לגבי תחרות בעולם אומרת אלוביץ: "העולם גדול ויש מקום לכולם. חברות חדשות שנכנסו לאחרונה בזירת הפאסט פאשן כדוגמת פאשינובה ופריטי ליטל טינג שצומחות לעומת רשתות ותיקות כמו טופשופ שמצמצמות פעילות. מה גם שבמדינות כמו אל איי, מיאמי וספרד מזג האויר וסגנון הלבוש הטרנדי מאוד דומה לישראלי. אנו מרגישים שגם שם יש לנו בשורה בקרב הצעירות. קהל היעד הוא כמו בארץ 15-25 וכל אישה באשר היא מרגישה מחוברת לאופנה הצעירה והטרנדית". 

הפעילות באתר הבינלאומי כבר החלה ובחברה אומרים כי הם רואים אינדיקציות חיוביות ועקביות בשבועות האחרונים.

לפי נתוני החברה, מאז תחילת הפעילות התקבלו כבר מאות הזמנות מארה"ב ואירופה. בשלב זה המהלך מנוהל ומפוקח ממטה החברה בתל אביב. משלוחים מתבצעים מהארץ ומגיעים ליעדם עד שלושה ימי עסקים.

דדי שוורצברג, מייסד  ומנכ"ל עדיקה אומר: "זה מהלך חשוב ומתבקש בהתפתחות המותג. נערכנו בחודשים האחרונים לפרוץ מחוץ לגבולות ישראל ולהעמיד את המותג בשורה אחת עם אתרי האופנה המובילים בעולם".

 

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר