צילום: //

קידום אתרים על פי צבעים

כיום העולם מתקדם במי שאין לו אתר לא קיים אך אתר בלבד לא מספיק צריך לקדם את האתר שלכם ובמאמר הבא הציג בפניכם כמה צבעים שיכולים לעזור לכם לקדם את האתר שלכם

תחום קידום אתרים אורגני – בשוק העסקים של היום שום דבר לא במקרה ואפילו כאשר בוחרים צבעים לאתר או ללוגו זה לא במקרה ונבחר לאחר מחקר ובחירה מושכלת, ולכן גם באתר שלכם או במוצר שאת משווקים צריכה להיות בחירה מושכלת של צבעים.

כמה משפיע צבע האתר לגבי השיווק בקידום אתרים אורגני להתחברות ללקוחות. כל צבע באשר הוא יכול לעורר בנו רגשות, להשפיע אל התת מודע שלנו בתהליך קבלת החלטות רבות במהלך החיים ואפילו במהלך היום יום וחושב לציין שלמעלה משמונים וחמישה אחוזים מכלל הצרכנים מודעים שאחד הדברים המשפעים ביותר על רכישת מוצר הוא הצבע שלו.

אז איזה צבע בעצם כדי לבחור לאתר ?

עוד בקידום אתרים בצבע אדום- צבע אדום מקשר אותנו לשתי דברים משמעותיים מאד בחייו של כל אדם ואדם והן מוות, רומנטיקה או תשוקה.
הצבע האדום יכול גם תוקפנות או אזהרה והוא יוצר לנו תחושה של משהו בעל חשיבות גבוה ומיד זוכה להקשבה ותשומת לב מציידנו, הצבע האדום ממריץ את הדם ומגביר את תחושת הרעב ולכן גם הרבה רשתות אוכל גדולות בוחרות לשלב אותו בלוגו שלהן.
הצבע באדום גם תורם למכירה לטווח קצר לכן הרבה פעמים מבצעים והנחות לזמן מוגבל רשומות בצבע האדום.

מה לגבי הצבע הצהוב בקידום אתרים ממומן? לצבע צהוב יש השפעות שונות בגוונים השונים שלו לרוב ההשפעות הן חיוביות שמעוררות שמחה ותחושת חמימות אך לפעמים גם משמש הצבע הצהוב לאזהרה לגבי משהו.
הצבע הצהוב הוא ללא ספק צבע שמומלץ לשלב בשיווק ובאתרי קניות בפרט זהו צבע שמעודד רכישה ויוצר תחושה של חיוביות ושמחה.

מה אפשר לומר על צבע כחול בקידום אתרים אורגני שבו משתמשים בו באתר להתחברות עם הגולשים? צבע  כחול,  זהו צבע שיוצר תחושה של ידידות וחברות, אמון ויושר וכדאי להשתמש בו כאשר רוצים ליצור עם הלקוח קשר של אמון ולכן יש הרבה חברות שמנהלות כספים, בנקים, מניות ועוד שבוחרות להשתמש בצבע הכחול.

צבע כתום- הצבע הכתום דומה בתחושותיו לצבע הצהוב וכן יוצר תחושת שמחה וחמימות אך יש להמעיט בשימוש בו כי הוא משתנה מאדם לאדם ויש להפחית את השימוש בו למעט כפתורי הנעה שמחקרים הראו שהוא הצבע באולטימטיבי בשביליהם.

המאמר בחסות https://ilseo.co.il/sponsored-seo/

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו