האחיות ג'נר מדגמנות את הבגדים מהבית

קולקציה חדשה של המותג KENDALL + KYLIE מציגה את השתיים בלבוש היומיומי האהוב עליהן • וגם, הנעליים של אבא חוזרות • חדשות האופנה

קנדל וקיילי ג'נר : צילום מסך: מתוך אמזון

האחיות קנדל וקיילי ג'נר פרסמו את הקולקציה החדשה בעיצובן למותג האופנה הנושא את שמן KENDALL + KYLIE. התמונות של השתיים, שצולמו על ידי סשה סמסונובה, פורסמו בין היתר בחשבון האינסטגרם של קנדל וסיפקו הצצה לחלק מהפריטים בקולקציה ששומרים על קו הסטריט סטייל. המותג שהתחיל בשנת 2012, מיטיב לייצג את סגנון הלבוש היומיומי של האחיות ג'נר, וניתן למצוא בו ג'ינסים עם חיתוכים, גולפים עבים, פוטרים מדליקים וכמובן את שמלות הגופייה הצמודות שהאחיות מרבות ללבוש.

את הקולקציה ניתן להזמין כעת גם לישראל, הישר מענק המכירות אמזון ובאותה הזדמנות ליהנות ממבצעי חג המולד. 

הסניקרס של אבא בקאמבק

נעלי הספורט הגדולות, המגושמות וחסרות העידון של שנות ה-90 היו ידועות בכינוי Dad Sneakers. המטרה העיקרית הייתה אז נוחות, בלי שום התייחסות לטוטאל לוק - והתוצאה הייתה די מביכה. אבל, בעולם האופנה שינוי קטן יכול להפוך את המביש לאופנתי, וכך חזרו לחיינו הפאוץ' שהפך לפריט מאסט של פאשניסטיות, ונעלי הספורט של "אבא" . 

טרנד הסניקרס הגסים התחיל לפני כשנה, עם נעלי הYEEZY הפופולריים של קניה ווסט, והדגמים מבית  גוצ'י ובלנסיאגה שהוציאו גרסה משלהם לנעליים הכבדות. 

כעת מגיעה גם הגרסה העממית יותר למגמה האופנתית עם קולקציית נעלי FALCON של אדידס, שנמכרת במחיר נוח יחסית של 100 דולר.


View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Dec 6, 2018 at 10:28am PST

מי שנבחרה להוביל את הקמפיין של אדידס כ"שגרירת המותג" היא קיילי ג'נר - (כן, אותה ג'נר מהאייטם הראשון) שמתמרנת בין קידום החברות בבעלותה לבין פרסום של חברות אחרות. ביום חמישי האחרון ג'נר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את הפרסומת הרשמית לקולקציה החדשה בת 11 הצבעים לאחד הדגמים הפופולריים. 

כזכור, ג'נר הספיקה להציג לפני מספר חודשים את גרסת הפלקון בשחור וורוד - דגם שעיצבה בשיתוף פעולה עם המותג, והוא אזל מהמדפים – מה שהביא להחלטה ליצור קולקציה חדשה שמוקדשת לדגם המנצח. 

בסרטון הפרסומת ג'נר לובשת את קולקציית COEEZE החדשה של אדידס ונועלת את נעלי FALCON בצבעי לבן, אדום וכחול רויאל. כאשר היא נכנסת לרכב ספורטיבי בצבע ורוד, הלוק שלה משתנה והיא מחליפה לפריטים נוספים מקולקציות COEEZE ו-FALCON – הפעם בגוון זהב. 

ג'נר תיארה את הקולקציה כ"קולקציה לאישה חסרת פחד ונועזת" - אנחנו לא בטוחים לגבי ההצהרות האלו, אבל הנעליים הן בהחלט לאישה שחובבת נוחות ושיק מפתיע.


View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals) on

Dec 6, 2018 at 10:43am PST

הקולקציה המשותפת של  ויויאן ווסטווד וברברי

מותג ברברי הכריז על שיתוף פעולה עם בית האופנה של ויויאן ווסטווד. ציור משותף של מעצב האופנה החדש של ברברי, ריקרדו טיסקי, ויואן ווסטווד ובעלה אנדריאס קרונטהלר, פורסם בחודש יולי האחרון ברשת האינסטגרם.

בחודש נובמבר האחרון קיבלנו הצצה ראשונית ללוגו המשותף של השניים, כאשר ברברי שומרת על ההדפס המשובץ המקורי בצבעי שחור, חום בהיר ולבן ומוסיפה לו פס אדום - הצבע הקלאסי של המותג הבריטי והפאנקיסטי של ויויאן ווסטווד האדמונית.

בסוף השבוע האחרון פורסמה סוף סוף הקולקציה שעוררה סקרנות בכל העולם – והתוצאה, כפי ש"ווג" מכנה אותה ובצדק – "גאונית".

הקמפיין צולם בלונדון על ידי צלם האופנה הבריטי האגדי, דיוויד סימס וקאסט דוגמנים מרשים שכלל את קייט מוס, שחקן הכדורגל מרקו מוטה ועוד. 

הקולקציה כוללת חלק מפריטי האופנה האייקוניים ביותר של ווסטווד כמו הבלייזר המפורסם של המותג והחצאית הסקוטית - שעוצבו מחדש עם הלוגו החדש והמשותף של שני המותגים.

בקולקציה ניתן למצוא טי שירט אוברסייז עם מסר אקולוגי מווסטווד שאומר - “Cool Earth has a plan to save the rainforest” - כל ההכנסות ממכירת החולצה ילכו לעמותת COOL EARTH, ארגון בריטי ללא מטרות רווח שמטרתו היא הצלת יערות הגשם מסביב לעולם. 


View this post on Instagram

A post shared by Burberry (@burberry) on

Dec 6, 2018 at 8:57am PST

“ויויאן ווסטווד היא אחת המעצבות הראשונות שגרמו לי לחלום על להיות מעצב אופנה. כאשר התחלתי לעבוד בברברי ידעתי שזו תהיה ההזדמנות המושלמות ביותר להציע לה שיתוף פעולה מסוג זה." מספר טיסקי למגזין ווג. "ווסטווד היא מרדנית, פאנקיסטית, בעלת סגנון אייקוני שנתן כל כך הרבה השראה לתעשיית האופנה כולה. אני מאוד גאה בקולקציה שעיצבנו יחד", הוסיף המעצב של ברברי. 

הקולקציה זמינה לרכישה אונליין ובחנויות ברברי ברחבי העולם. המחירים נגישים יחסית ומתחילים ב-55 פאונד לפריט. 


View this post on Instagram

A post shared by Vivienne Westwood (@viviennewestwood) on

Dec 7, 2018 at 9:57am PST

בלמיין חושפת את הלוגו החדש שלה

למותג האופנה הצרפתי בלמיין יש לוגו חדש שעוצב על ידי מעצב האופנה הראשי של המותג אוליבר רוסטיג. הלוגו החדש ובעל המראה הנקי, מכיל את האותיות B ו-P שאוחדו לעיצוב משותף של אות אחת, ומתייחסים למייסד בית האופנה פייר בלמיין וגם לעיר פריז. 

רוסטיג, מעצב האופנה הראשי של בלמיין בשמונה שנים האחרונות, אומר שהלוגו מציג בצורה טובה יותר את המותג כפי שהוא היום, ויחד עם כך מכבד את עברו המכובד. 


View this post on Instagram

A post shared by MODAMANİYA (@mfashion.mag) on

Dec 3, 2018 at 11:19pm PST

"אני לא מתכוון לשבור מסורות וחוקים רק כדי לשבור אותם, אבל הזמנים משתנים. בלמיין היום הוא מותג שצומח במהירות והוא מסתמך על הדור של הרשתות החברתיות להעביר את המסר שלו לעולם כולו", אומר רוסטיג למגזין הרפרס באזאר. 

ה-B החדש עוצב בסגנון מונוכרומטי וחדשני ונשען על העיצוב המקורי והאלגנטי של המותג. "כדי להתקדם קדימה, חייבים לזכור מאיפה הגענו. אני מאוד מרוצה מהלוגו החדש שיצרנו - לוגו נקי ,מודרני ומודגש המייצג את בית האופנה היוקרתי והצרפתי, בתקופה העכשווית, בכבוד", הסביר רוסטיג.


View this post on Instagram

A post shared by BALMAIN (@balmain) on

Dec 5, 2018 at 9:53am PST

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר