עדן פינס חוזרת לרשת החברתית בקמפיין של קרליין

האיט גירל שהתחילה את דרכה באינסטגרם, תככב בקמפיין טיפוח שמיועד רק לתקשורת הדיגיטלית • וגם, השיבה של LEE • חדשות האופנה

עדן פינס בקמפיין קרליין // צילום: גיל חיון

עדן פינס לא נחה ומככבת בימים אלה בקמפיין של מותג הטיפוח "קרליין". מותג התכשיטים "פנדורה" יוצא בקולקציית צמידים חדישה, ומייקל קורס משיק חולצת טי שההכנסות ממכירותיה יתרמו למען ילדים רעבים. 

עדן פינס מרעננת את קרליין

הדוגמנית עדן פינס נבחרה לככב בקמפיין דיגיטלי למוצרי האיפור והטיפוח של מותג "קרליין". במסגרת שיתוף הפעולה, הצטלמה פינס לסרטוני החברה ולתמונות סטילס אשר יעלו ברשתות החברתיות ובתקשורת הדיגיטלית. על הבחירה בדוגמנית אומרת זיוית יקיר, מנהלת תחום איפור וטיפוח בקרליין: "עדן פינס, האיט-גירל שהתחילה את דרכה ברשתות החברתיות, היא בחירה טבעית לקמפיין האונליין שלנו. לעדן סגנון ייחודי ומעניין, היא תוססת, מקסימה ומביאה עמה משב רוח צעיר, מרענן ועדכני". 

עדן פינס בקמפיין קרליין // צילום: גיל חיון

היכונו ללהיט החדש של פנדורה

מותג התכשיטים PANDORA השיק קונספט חדש בקטגוריית הצמידים הכה פופולרית שלו. הקולקציה החדשה שנקראת PANDORA Reflexions, הוצגה אתמול (שני) לאנשי תקשורת ובלוגרים. המותג, שמוכר בזכות הצמידים העגולים עם הצ'ארמים (תליונים) לבחירה ולעיצוב אישי, מציג כעת צמידי מתכת שטוחה הכוללים קליפסים שטוחים ותואמים לבחירה אישית. הצמידים עשויים משלושה סוגי חומרים וגווני מתכות שונים: כסף (סטרלינג 925), PANDORA רוז (גוון ורדרד) ו-PANDORA shine (כסף סטרלינג בציפוי זהב K18 בגוון זהוב). לצמידים ניתן להוסיף מגוון קליפסים לקישוט. 

טווח מחירים: צמידים החל מ-295 שקלים, קליפסים החל מ-119 שקלים. 

ניתן להשיג בחנויות הדגל ובאתר של PANDORA.

קולקציית PANDORA Reflexions // צילום: יח"צ

מותג הדנים LEE חוזר לשורשים

מותג הדנים הוותיק Lee חוגג בקרוב 130 שנה להקמתו. החברה, שהחל בעיקר בייצור ועיצוב ג'ינסים כבגדי עבודה, חוזרת לשורשים, ובעונה הנוכחית מציגה קולקציה ששואבת השראה מההיסטוריה העשירה של המותג. מעצבי החברה בחרו כמה מדגמי העבר המנצחים והאייקונים של Lee‎ והחזירו אותם היישר לקולקציה הנוכחית של המותג, עם שינויים קלים ופרשנות המותאמת לימינו. 

הקולקציה הנשית כוללת ג'ינס קשיח, עם שפשוף בסגנון וינטג', תפרים בצבעים ניגודיים מודגשים וסמל הלוגו של המותג. הליין המשוחזר כולל גם ז'קט ג'ינס בגזרה רחבה, חולצות ג'ינס קלאסיות ומכופתרות עם שרוולים בסגנון "לוס", חולצות ג'ינס עם רוכסנים, חצאיות ג'ינס בגזרה צרה עם רוכסנים קדמיים בגווני כחול כהה, וסריגי לורקס עם סמלי הלוגו.

קולקציית החזרה למקורות של LEE // צילום: יח"צ

הקולקציה לגברים כוללת את ז'קט Lee Storm Rider האייקוני משנת 1953, עם צווארון מקורדרוי ובטנה מפוספסת. לפסים המסורתיים נתנה בקולקציה הנוכחית פרשנות מודרנית בגווני סגול, אדום וירוק. 

בנוסף לכך, העונה, עם חזרתו של הקורדרוי לאופנה, גם המותג עושה בו שימוש במגוון פריטים -במכנסיים ובז'קטים, בגזרות עדכניות. 

פריט בולט שרבים ישמחו לראות בקולקציה, הוא מעיל טייסים מניילון בסגנון רטרו אותנטי, מניילון מרופד, ובשילוב בטנה בצבע ניגודי וצווארון נשלף שאפשר להחליף. 

טווח מחירים: 749-119 שקלים.

להשיג בחנויות האופנה המובחרות, ובחנות הדגל ברחוב דיזנגוף 246, תל אביב.

קולקציית החזרה למקורות של LEE // צילום: יח"צ

מייקל קורס מפסיק את הרעב

לקראת יום הרעב הבינלאומי (החל ב-16 לאוקטובר), ומוקדש להעלאת המודעות והמאבק ברעב העולמי, מעצב העל, מייקל קורס יוצא זו השנה החמישית בקמפיין ייחודי למען מטרה זו, תחת השם Watch Hunger Stop.

הקמפיין בהשתתפות השחקנית קייט הדסון, והשחקנית והזמרת היילי סיינפלד כולל השקת חולצת טי במהדורה מוגבלת, שכל ההכנסות ממכירותיה יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם. החולצה כוללת הדפס צבעוני שעיצב האמן הברזילאי אלי סודבראק. 

המטרה שהציב לעצמו ארגון האו"ם עד לשנת 2030, היא להגיע לאפס אחוזי רעב בעולם. על כל חולצת Watch Hunger Stop שתימכר, ייתרמו 100 ארוחות לילדים רעבים באמצעות ארגון (World Food Programme – WFP). בנוסף, מייקל קורס יתרום 100 ארוחות נוספות לארגון WFP למי שיעלה תמונת "Selfless" של עצמו עם החולצה והתיוג: watchhungerstop @MICHAELKORS#

בארץ, יוצעו החולצות במחיר של 219 שקלים, במלאי מוגבל.

להשיג בחנות המותג של מייקל קורס בקניון רמת אביב החל מ-16.10.

קייט הדסון בקמפיין Watch Hunger Stop // צילום: יח"צ

מותג SKETCH בקולקציה עשירה לחורף הקרוב 

קולקציית סתיו חורף 2018-19 של המותג SKETCH, בעיצובו של יוסי קצב, מציגה מגוון שונה מעונות קודמות, ומתמקדת בפריטי קז'ואל יומיומי אך מתוחכם, עם השראות אומנותיות שקצב מאוד אוהב להכניס לעיצוביו. 

הקולקציה, שכוללת פריטים לנשים וגברים, שואבת השראה מהאמן-פסל האנגלי, הנרי מור. "בעונה זו שמתי דגש על פריטים נצחיים גם אצל הגברים וגם אצל הנשים. כל אישה צריכה בארון חצאית עור קלאסית באורך מתחת לברך, חולצה מכופתרת לבנה, מעיל ג'רסי בגזרת חלוק, ושמלות על זמניות שאותן כל אחת תוכל להוציא מהארון גם בעוד מספר שנים", אומר קצב שיצר פריטים נצחיים גם עבור הגברים, כמו ז'קט זמש-עור, סריגים דקים, סווטשרט עם קפוצ'ון, וחולצות משובצות ומכופתרות.

העונה מבחר השמלות התרחב גם כן וכולל שמלות ג'רסי ישרות, שמלות ארוכות עם מותן צרה, שמלות עם כיווצים, שמלות אריג עם חגורה מובנת וכן שמלות מבד ג'רסי כבד עם תיפורים מובלטים. כמובן שגם השמלה השחורה מככבת במספר בדים וגזרות – ישרה, רחבה, מקסי ובאורך הברך. 

קולקציית הגברים צבעונית ומגוונת יותר מעונות קודמות, ומשלבת גווני אוופווייט, אבן וחול, כאמל, ורוד מעושן, וחרדל. בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה סקלת צבעים המחקה את פסליו של הנרי מור, הבולטים בצבעוניות של אפור כהה, שחור, בורדו וסגול מעושן. 

מחיר קולקציית גברים: 3,999-159 שקלים, מחיר קולקציית נשים: 2,999-159 שקלים.

להשיג בחנויות המותג.

קולקציית SKETCH // צילום: תום מרשק 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר