הצופה הממוצע בבריטניה מבזבז יממה שלמה מדי שנה בשיטוט בין ערוצים ותכנים, עד שהוא מחליט במה לצפות. הנתונים נחשפו במחקר שנערך לאחרונה ובחן את הרגלי הצפייה של תושבי הממלכה במסכים השונים. בזבוז הזמן מתחדד נוכח הממצאים הנוספים שפרסמו, לפיהם הצופה הממוצע מקדיש 13 שעות בשבוע לצפייה בטלוויזיה.
במילים אחרות, 3.5% מהזמן שהצופים הקדישו לצפייה בטלוויזיה, התבזבז למעשה על "זפזופ".
למרבה הצער, גם לאחר שעות השיטוט המרובות ולמרות ההיצע הרב בשירותי התוכן, מרבית הצופים מעידים כי הם עדיין מתקשים למצוא תוכן שמתאים להם.
עוד עולה מהמחקר כי 70% מהאנשים המצויים במערכות יחסים, לא מצליחים למצוא תוכן המקובל על שני בני הזוג, ולכן הם נאלצים להתפשר על תכנים שלא היו צופים בהם בגפם.
המחקר, שכלל 2,000 נסיינים בטווח גילאים נרחב, נערך על ידי חברת M&M לקראת השקה של שירות המלצות צפייה חדשני. השירות יסייע לצופים לבחור בתוכן שיקלע לטעמם בהתבסס על הגדרות שיזין הצופה בעת ההרשמה. כך, מקווים בחברה, יפחת הזמן המבוזבז על בחירת תוכן.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו