נטפליקס תשקיע 8 מיליארד ד' בהפקות

חברת שירותי הצפייה המקוונת מדווחת על נתונים מעודדים: זינוק של ‭ 40%‬ בהכנסות וב-%‭25‬ במנויים • עלייה של כ-%‭10‬ במנייה

נטפליקס תשיק 100 הפקות מקור ב־16 מדינות ושפות, כולל ישראל // צילום: אי.אף.פי

נטפליקס, שירות הבידור המקוון הגדול בעולם לטלוויזיה וקולנוע, תשיק השנה 100 הפקות מקור ב־16 מדינות ושפות, כולל ישראל, בהשקעה של כ־8 מיליארד דולר. 

בכנס השנתי לאזור אירופה והמזרח התיכון, שנערך ברומא תחת הכותרת See What's Next (צפו לדבר הבא) - הוצגו תוכניות החברה לשנה הקרובה, שיתבססו על יותר הפקות מקוריות של סיפורים מקומיים מרחבי העולם.

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

לנטפליקס יש כיום 125 מיליון מנויים ברחבי העולם וכ־300 מיליון צופים. מנכ"ל ומייסד החברה, ריד הייסטינגס, אמר ל"ישראל היום" כי הם ויתרו על השוק הסיני: "אצלנו אפשר תמורת מחיר סביר של 14-8 יורו לחודש לקבל בידור באיכות גבוהה יותר מאשר בכל בית קולנוע בעולם. אפשר לראות אותנו גם במובייל ולקבל גם המלצות על סרטים. הגענו להוליווד, לבוליווד (הודו) וליפן ובעצם לכל מקום בעולם חוץ מסין. על השוק הענק הזה ויתרנו, מכיוון שהממשלה שם פשוט לא רוצה מדיה זרה שאינה סינית", אומר ריד הייסטינגס.

"המטרה שלנו היא למצוא את התוכן הטוב ביותר לצרכנים מסביב לעולם", אומרת סינדי הולנד, אחראית סדרות מקור בנטפליקס. בעניין הזה מוסיף טד ילין, סגן נשיא ומנהל מוצר בחברה: "אנחנו מנסים להגיע לכל אחד ואחד מהצופים".

בשבוע שעבר סיכמה נטפליקס את הרבעון הראשון של השנה עם עלייה של 40% בהכנסות, שהיכו את התחזיות והמריאו ליותר מ־3.7 מיליארד דולר, עם זינוק של כ־70% ברווח הנקי, שהגיע ל־290 מיליון דולר, ול־25% במספר המנויים: 125 מיליון. הרוב, 68.3 מיליון מנויים, דווקא מחוץ לארה"ב.

הנתונים האלה הקפיצו את מניית החברה בוול־סטריט ב־9.85% לשיא כל הזמנים - 338.10 דולר.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר