מתחם כיכר המדינה מתעורר מחדש. רשת מותגי האופנה AMOR, המתמחה במותגי יוקרה בינלאומיים עם חנות מוכרת בכיכר במדינה, השיקה אתמול את החנות המחודשת והמורחבת עם שינוי הקונספט.
אתמול הושק השלב הראשון של המתחם החדש, שבסיומו יתפרש על שטח רחב של כ-1,000 מ"ר. היקף ההשקעה בהשקת מתחם האופנה היא כ-30 מיליון שקלים. לדברי הבעלים, דנה בר דיין ומירי חבס, המתחם הוקם בשיתוף פעולה עם המותגים הבינלאומיים שעיצבו והקימו את פינות המותג שלהם.
"המתחם עוצב על ידי האדריכלים הרשמיים של המותגים שהגיעו לישראל במיוחד, זה התאפשר כחלק מהאמון וההערכה של המותגים הבינלאומיים במקום", אומרות השתיים. לדבריהן, הבשורה היא כי על אף שמדובר במותגי יוקרה, ניתן למצוא שם פריטים במחירים סבירים לצרכן.
"לאור הערכת חשיבותה של העיר תל אביב כאחת מהערים הקוסמופוליטיות המובילות בעולם, וכחלק מתהליך הרחבת אחיזתם של מותגי האופנה הבינלאומיים בישראל, התאפשרה ירידה משמעותית של בין 10 אחוזים ל- 15 אחוזים במחירים לצרכן", מציינת חבס. טווחי מחירים: ביגוד: 299- 14,790 שקלים, תיקים ואביזרים: 289- 14,590 שקלים, נעליים: 349- 6,199 שקלים.
מבט מתוך החנות // צילום: אבי ולדמן
בשלב הראשון מושקות חנויות shop-in-shop של המותגים: איב סן לורן, ג'יבנשי, סטלה מקרטני, פנדי, איזבל מרנט ואחרים. בחודש יוני יכנס גם המותג דולצ'ה וגבאנה עם מגוון פריטים על פני שטח של 150 מ"ר. בסוף שנת 2018 צפוי להיות במתחם חנות קונספטואלית לגברים בשטח של 500 מ"ר, עם Shop-in-shop של מותגי הגברים המובילים בעולם.
הלכנו לראות את הפרטים, שחלקם כבר הגיעו לחנות מקולקציות אביב 2018 של המותגים. המעצב הבלגי-איטלקי, אנתוניו וקרלו, מוביל את המותג כבר כמה עונות, באיב סן לורן ממשיכים גם בעונת קיץ בקו הסקסי-צרפתי של המותג.
לעומתו, המותג ג'יבנשי שהיה חנית ההוט קוטור הצרפתי לאורך השנים, מציג כיום קולקציות קוטור לצד קולקציות Ready to Wear. את הקולקציה של העונה עיצבה קלייר קלר, ששאבה את השראתה מארכיון המותג ומציגה חשיבה זהה למייסד המותג, לפיה "בגד מתחיל מהכתף".
ניתן לראות כיצד היא הצליחה לשלב את ההיסטוריה המפוארת של המותג ולחדש את המלתחה הנשית של ג'יבנשי. הקולקציה מעוטרת בהדפסים גרפיים לצד מוטיב התלתן, בשילוב אלמנטים מעולם החי, המזוהים עם קולקציות העבר של המותג.
Ready to Wear של ג'יבנשי // צילום: יח"צ חו"ל
הקולקציה של סטלה מקרטני עונה להגדרה "נוחות מתחכמת", עם מגוון פריטים מעט אוברסייז עם סטייל. דולצ'ה וגבאנה בעונה הנוכחית, חוזרים לזוהר של שנות ה-90 עם אלגנטיות חושנית לצד הדפסי פירות אקזוטיים וצבעוניים.
מותג Balenciaga הולך העונה על מראה ה-Street Wear החדש, שזכה לשבחים ברחבי העולם. בקולקציית הקיץ, ישנו שימוש בבדי לייקרה ואין ספור הדפסי פרחים המציגים מראה השואב השראה מהעבר, ועם זאת יוצר מראה חדש ואייקוני למותג.
במתחם תוכלו למצוא גם נעליים של מעצב האופנה הצרפתי Christian Louboutin, נעלי המותג מזוהות עם סוליית הלקה האדומה שהפכה לחתימתו. הן חביבות על סלבריטאיות ואושיות אופנה בהן, שרה ג'סיקה פרקר, גווינית' פאלטרו, , ג'ניפר לופז ועוד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו