"באקט" של KFC // צילום: מתוך טוויטר // "באקט" של KFC // צילום: מתוך טוויטר

האם זו התביעה הקטנונית בכל הזמנים?

אמריקנית תובעת את חברת המזון המהיר קאנטאקי פרייד צ'יקן בסכום הזוי של 20 מיליון דולר בגלל שדלי האוכל לא היה מלא • "אני מצפה לקבל את מה שראיתי בפרסומת"

מדד העוף: תביעה קטנונית הוגשה השבוע נגד חברת המזון המהיר "קנטאקי פרייד צ'יקן" (KFC), לא בגלל גוף זר שנמצא באוכל, לא בשל קלקול שנגרם, אלא מהסיבה שדלי האוכל המפורסם שלהם (ה"באקט") לא היה מלא בעוף עד הסוף. 

אנה ורצברגר מניו יורק תובעת את אימפריית המזון המהיר בסכום מדהים של 20 מיליון דולר, רק בגלל שציפתה לקבל דלי מלא בנתחי העוף האהובים עליה, וקיבלה קצת פחות. 

כששבה לביתה עם הדלי ופתחה אותו, היא נדהמה לגלות שכמות העוף דלה לעומת מה שראתה בפרסומת. "קיבלתי חצי דלי, זו פרסומת שקרית", זעמה. "איפה העוף? חשבתי שקניתי שתי ארוחות בדלי אחד, והכמות הזאת לא תאכיל משפחה", התלוננה.

"פרסומת מטעה", קנטאקי פרייד צ'יקן // צילום: מתוך טוויטר
"פרסומת מטעה", קנטאקי פרייד צ'יקן // צילום: מתוך טוויטר

"פרסומת מטעה", קנטאקי פרייד צ'יקן // צילום: מתוך טוויטר

כשהיא רותחת מזעם, עשתה אנה את כל הדרך מניו יורק עד למטה החברה במדינת ג'ורג'יה, שם נאמר לה שנתחי העוף תועדו באופן בולט בפרסומת כדי שהציבור יוכל לראות את העוף. אנה לא התרגשה מתגובת החברה והשיבה כי "אם אתם מעוניינים שהציבור יראה בפרסומת את העוף, שימו אותו על צלחת. אני מצפה לקבל את מה שאני רואה".

אנה לקחה אוויר, גייסה עו"ד, הגישה תביעת נזיקין ודרשה מ-KFC לשנות את הפרסומת שלהם, שלטענתה מטעה את הציבור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו