גוגל לא מוותרת על הניסיונות להפוך את המשקפיים העתידניים שלה להיות מתאימים יותר לצרכן הממוצע. עם זאת, דיווח של רויטרס מגלה כי מפתחים רבים נוטשים את העבודה על אפליקציות המתאימות לפלטפורמת המשקפיים של החברה. הסיבות לחוסר ההצלחה למיזם הן בין היתר: כמות קטנה של משתמשים ומגבלות המכשיר כמו צריכת הסוללה המאפשרת 40 דק' בלבד בכל הקשור לשידור וידאו. אלו רק חלק מהסיבות שצוינו על ידי המפתחים שנטשו את המיזם. חלק מהם סיפרו לרויטרס כי עברו לפיתוח אפליקציות למשתמשים עסקיים, אצלם מספר המשתמשים בפלטפורמה הזו הולך וגדל.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
כיום, מי שרוצה לרכוש את המשקפיים יכול לעשות זאת תמורת 1,500 דולרים, ועדיין מדובר רק בגרסת ניסיון. גוגל דחתה את ההשקה לציבור הרחב לתאריך לא ידוע. לפי שעה המשקפיים נמכרים בעיקר באי ביי, שמצדה מסבירה כי אין התעניינות גדולה של צרכנים בדגם המדובר. עם זאת, ניתן לראות שימוש במשקפיים במגוון פרויקטים תעשייתיים ורפואיים. סטודנטים לרפואה באוניברסיטת אירבין משתמשים בגאדג'ט על מנת לבחון ניתוחים מנקודת מבט של המנתח.
"אם היו נמכרים 200 מיליון זוגות משקפיים, זו הייתה נקודת מבט אחרת. אין לזה שוק כיום", אמר טום פרנסל, יו"ר חברת משחקים וירטואליים. פרסנל ציין כי חברתו הקפיאה את הפיתוח של משחקים לפלטפורמת המשקפיים. גוגל מצידה לא נרתעת: "אנחנו נמרצים לחלוטין עכשיו יותר מבעבר, שהמשקפיים יוצגו".
חשד: עובדים לשעבר ניסו לסחוט את לאומי קארד
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו