דביבונים מחוץ לבית האישה. צילום: צילום מסך, טוויטר

וושינגטון: כך פעלה אישה לאחר ש-100 דביבונים השתלטו על חצר ביתה

35 שנות האכלת דביבונים הסתיימו בכאוס לאחר שהאישה נאלצה להתקשר למשטרה • "הם מחכים לה בכל פעם שהיא יוצאת החוצה," דיווחו השלטונות • סרטון שצולם במקום מראה המוני דביבונים מסתובבים, מטפסים על עצים ומתקשרים זה עם זה

[object Object]

ב-35 השנים האחרונות, אישה מוושינגטון נהגה להאכיל קבוצה קטנה של דביבונים בחצר ביתה. אולם לפני כחודשיים, המצב השתנה באופן דרמטי כאשר מספר הדביבונים החל לעלות במהירות.

"איכשהו השמועה התפשטה בעולם הרקונים, והם הגיעו לביתה בציפייה לארוחה," אמר קווין מקרטי, דובר משרד השריף במחוז קיטסאפ, לערוץ החדשות NBC 9. הדביבונים החדשים החלו לשוטט סביב ביתה של האישה במשך כל הלילה,

לפי הודעת משרד השריף, "בכל פעם שהיא יוצאת מביתה, הם מתנפלים עליה עד שהיא זורקת להם אוכל. הדביבונים הרגילים שהיא מאכילה הם נחמדים, אבל החדשים שמגיעים מפחידים אותה."

עד יום חמישי שעבר, מספר הדביבונים התוקפניים גדל לכ-100, מה שהוביל את האישה, ששמה לא פורסם, להתקשר למשטרה.

סרטון שצולם במקום מראה המוני דביבונים מסתובבים, מטפסים על עצים ומתקשרים זה עם זה, נראים כמו קהל חסר סבלנות הממתין לפתיחת מזנון בלאס וגאס.

ברידג'ט מייר מהמחלקה לחיות בר של וושינגטון אמרה כי "הדביבונים נראים כאילו החלו להתפזר עכשיו כשהם כבר לא מקבלים אוכל." היא הוסיפה כי הם מעודדים אנשים שלא להאכיל חיות בר, שכן זה גורם להן לאבד את הפחד הטבעי מבני אדם ועלול להוביל לתוקפנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו