"המפיקים השוודים התרשמו מאוד": צפו בעדן גולן על בימת האירוויזיון

נציגת ישראל באירוויזיון עלתה לחזרה ראשונה על בימת הענק במאלמו • החזרה התקיימה עם חמישה רקדנים ונמשכה חצי שעה בלבד • המפיקים השוודים מאוד התרשמו מהיכולות הווקאליות יוצאות הדופן שהפגינה עדן, בייחוד בקטע האופראי של השיר

עדן גולן והרקדנים בחזרה הראשונה. צילום: איגוד השידור האירופי

עדן גולן עלתה היום לחזרה ראשונה על במת האירוויזיון במאלמו. החזרה לנאמבר שלה, עליו אחראים הבמאי יואב צפיר והכוריאוגרף אביחי חכם, התקיימה יחד עם עוד חמישה רקדנים ונמשכה חצי שעה בלבד (מוקצב זמן אחיד לכל המדינות).

גולן עלתה בשמלה של אלון ליבנה שנחשפה היום לראשונה. נכון לעכשיו היא מדורגת במקום ה-6 בהימורי התחרות. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eurovision Song Contest (@eurovision)

עמוד האינסטגרם הרשמי של האירוויזיון העלה פוסט מהחזרה הראשונה של גולן על הבמה וכתב: "עדן גולן עברה את החזרה הראשונה של הוריקן, בזמן שהחזרות נמשכות במאלמו". 

בפוסט המדובר, נצפתה עדן בתוך עיגול תפאורה ענק, לבן ומואר, שמהווה חלק מהעמדת הביצוע שלה. הנאמבר מתחיל בתאורה כחולה, וככל שהוא מתקדם, מתפתחת תחושת סערה על הבמה והנאמבר מסתיים בתאורה כתומה, מעין זריחה על הסט שמסמלת תקווה.

החזרה הראשונה של עדן גולן באירוויזיון, צילום: איגוד השידור האירופי

על פי תאגיד השידור, המפיקים השוודים מאוד התרשמו מהיכולות הווקאליות יוצאות הדופן שהפגינה עדן, בייחוד בקטע האופראי של השיר. גולן ביצעה שלושה טייקים והמשיכה להפגין יכולות יוצאות דופן וכל זה לאחר שנחתה רק לפנות בוקר במאלמו ועם מעט שעות שינה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר