יחזור למכבי חיפה? האופציות של עומר אצילי לקראת העונה הבאה

הישראלי אמנם לא חווה עונה רעה מאוד באל עין, אך הביקורות, לעיתים גם ללא קשר לנעשה על הדשא, עלולות לגרום לו לעזוב את איחוד האמירויות • קאמבק לירוקים מהכרמל קרוב מתמיד?

החיבוק שעלה לשוער נבחרת איראן ביוקר

יעשה ויתורים? עומר אצילי חווה עונה די הפכפכה באל עין. מצד אחד הוא אינו מציג את היכולת המוכרת מתקופת האליפויות במכבי חיפה, אך מצד שני הביקורות הרעות עליו באיחוד האמירויות נערמות אט אט.

כעת, נמצא הליגיונר הישראלי בצומת דרכים. קיבצנו עבורכם את האופציות העיקריות של אצילי לקראת העונה הבאה.

אל עין. לפני הכל, עומר אצילי צריך לסיים את העונה ולקבל מסר מראשי המועדון האם הוא בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה. כלכלית, אין אופציה טובה יותר לשחקן מלהישאר בקבוצה, שמשלמת לו כ-2 מיליון יורו לעונה. ככל הנראה, בשום מקום אחר לא יקבל את הסכומים הללו, בטח לא בארץ.

בנוסף חשוב לזכור, שבגלל שלא עברו שנתיים מהרגע שיצא לחו"ל, אצילי יהיה מחויב לשלם כמיליון יורו (מחצית משכרו) + מחצית מסכום הפיצוי שיקבל במידה ויותר חוזהו, לרשות המסים בישראל. 

מכבי חיפה. אין ספק שמקצועית, זו האופציה הטובה ביותר עבור אצילי כרגע. הירוקים יקבלו חזרה את ברק בכר על הקווים בעונה הבאה, ועם תוכניות הרכש של המאמן שלא יתפשר על פחות מאליפויות נוספות, אצילי עשוי לפרוח מחדש בקבוצה ממנה יצא להרפתקה במפרץ.

עומר אצילי במדי מכבי חיפה. מתגעגעים אליו בכרמל, צילום: אלן שיבר
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אירופה או ארצות הברית. עוד אופציה (כרגע קלושה אך לא תלושה מהמציאות) שיכולה להיות מעניינת עבור אצילי, הן כלכלית והן מקצועית, היא מעבר לתחנה אחרת בחו"ל. אצילי כבר השיג הכל בישראל, אתגר מקצועי לא יהיה לו כל כך אלא בעיקר שקט נפשי, ומציאת יעד חדש מעבר לים, אולי אפילו ב-MLS לצידו של ליאל עבדה, יכול להתברר כמשתלם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר