ליאו מסי מצטלם עם מעריצים / X

צ'אבי חשף את הסיבה מדוע הוא נשאר בברצלונה גם לעונה הבאה

מאמן הקטלונים, שהודיע לפני שלושה חודשים כי יעזוב בסיום העונה, שוכנע להישאר והודיע על המשכו במסיבת עיתונאים מיוחדת: "יציבות זה אחד המפתחות להצלחה"

העונה של ברצלונה ידעה הרבה עליות ומורדות עד כה. מהקבוצה שספגה הכי הרבה שערים בליגות המקצועניות בחודש ינואר היא יצאה לרצף מרשים של ניצחונות, שהסתיימו בהדחה ברבע גמר ליגת האלופות והפסד 3:2 לריאל מדריד בקלאסיקו האחרון. למרות אותם הפסדים, נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה הצליח לשכנע את צ'אבי להישאר, לאחר שזה הודיע על עזיבה בסוף חודש ינואר. 

"אני אשאר בכל העונה הבאה" הצהיר צ'אבי במסיבת עיתונאים מיוחדת יחד עם הנשיא ויחד עם המנהל המקצועי, דקו, "הצהרות כמו שעשיתי לפני שלושה חודשים על עזיבה לא יקרו בשנה הבאה. לפני שלושה חודשים חשבתי שזה טוב לקבוצה להודיע שאני אעזוב את תפקידי, עכשיו התחושות שלי השתנו ואני חושב שלהישאר פה זה רק יעזור לה. כל צוות האימון שלי יישאר יחד איתי".

צ'אבי וז'ואן לאפורטה, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

צ'אבי פירט: "הפרויקט כאן לא נגמר. התמיכה של השחקנים שלי הייתה חשובה בהחלטה להישאר כאן. אני רק חושב על טובת המועדון". לאפורטה סיכם: "אנחנו סומכים על התהליך. אני בטוח שכל האוהדים שלנו נרגשים כמונו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו