היורש של קלופ: האופציות של ליברפול לתפקיד המאמן הבא

הולנדי שלקח אליפות עם פיינורד • פורטוגלי שקרוב לזכות בדאבל עם ספורטינג ליסבון • שם צרפתי גדול ומפתיע • ואולי סגירת מעגל רומנטית • ריכזנו ארבעה מועמדים להיכנס לנעליו הגדולות של המנג'ר הגרמני

יורגן קלופ עוזב את ליברפול בסיום העונה

ליברפול נמצאת בשיאו של מירוץ האליפות וסופרת את המשחקים שנותרו לה תחת מי שהפך למנג'ר אגדי מבחינתה, יורגן קלופ. הגרמני המיוחד יעזוב בסיום העונה (18 במאי משחק אחרון), והנהלת המייטירדס משתדלת בימים אלה לברור בקפידה את המועמדים להיכנס לנעליים הגדולות. בורסת השמות משתנה, אז ריכזנו ארבע אופציות.

ארנה סלוט. ההולנדי בן ה-45 מאמן את פיינורד רוטרדם מאז 2021 והספיק לזכות איתה באליפות בעונה שעברה ובגביע ההולנדי העונה. גם הופעה בגמר הקונפרנס הוא רשם ב-2022 (והפסיד). על פי כל הדיווחים הוא השם המוביל לעמוד על הקווים באנפילד החל מעונת 2024/2025, למרות שהוא חסר ניסיון ברמות הגבוהות באמת באירופה. הימור?

ארנה סלוט. מוביל במירוץ לתפקיד הנכסף, צילום: אי.פי.אי

רובן אמורים. גם הפורטוגלי נמצא עדיין בתמונה, למרות שבדומה לסלוט הוא נעדר ניסיון בצמרת האירופית. עם זאת, המאמן בן ה-39 בסך הכל נמצא בדרך לזכייה העונה בדאבל עם ספורטינג ליסבון, אותה הוביל לאליפות גם ב-2021 (גם אז זה נגמר בדאבל) ויש לו בסך הכל שלושה גביעים בארצו, כולל אחד עם בראגה ב-2020. הוא דוגל בכדורגל התקפי וייתכן שיידע להמשיך את דרכו של קלופ.

זינדין זידאן. זו בעיקר פנטזיה של אוהדי ליברפול. הצרפתי בן ה-51, שזכה כמאמן ריאל מדריד בשלושה גביעי ליגת האלופות רצופים (כולל ניצחון על ליברפול בגמר 2018), לא אימן מאז 2021 ולא נראה שהוא ממהר לחזור לזירה. זיזו מבוקש על ידי לא מעט קבוצות, גם באנגליה, אבל תמיד יש סיכוי שיפתיע וינחת באנפילד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

סטיבן ג'רארד. הרומנטיקה היתה הקשר שחיבר בין הסמל של ליברפול לעמדת המאמן שלה מרגע שפרש. עד לפני שנתיים זה אפילו נראה ריאלי אחרי ההצלחה שלו עם ריינג'רס בסקוטלנד. כעת, כשהקריירה שלו הפכה לאפורה על הקווים, אחרי תקופה סבירה באסטון וילה ומשעממת למדי בסעודיה, האפשרות שסטיבי ג'י בן ה-43 יחזור לאנפילד כמאמן כבר בעונה הבאה ריאלית אפילו פחות מזו של זידאן. אבל האוהדים? הם ימשיכו לצפות לו עם מקום גדול בלב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר