ההבטחה של פפ גווארדיולה משגעת את אוהדי ברצלונה

מאמן מנצ'סטר סיטי התראיין לטלוויזיה הספרדית והבהיר שהוא יכול להמשיך לאמן עד גיל 80, אבל התנבא, גם בפני אנשי הבלאוגרנה: "עוד אהיה נשיא הקבוצה"

אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

פפ גווארדיולה נמצא כעת בעונה האהובה עליו בשנה, עונת המאני טיים. הוא אמנם ספג מכה כואבת כשמנצ'סטר סיטי הודחה על ידי ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, אבל יש לו עוד שני תארים שהוא יכול לאסוף, הגביע האנגלי (יפגוש בגמר את מנצ'סטר יונייטד) וכמובן אליפות הפרמייר ליג. במירוץ המשולש לתואר האחרון, קבוצתו נמצאת בעמדת יתרון קל על ארסנל וליברפול.

למרות שברור כי המאמן, שרבים יגידו שהוא הטוב בעולם, מרוכז מאוד בישורת האחרונה של העונה, הוא מצא זמן להתראיין ל-TV3 הספרדית, ובשיחה פתוחה עם איתנה בונמאטי, שנחשבת לכדורגלנית הטובה בעולם כיום, הוא הטיל את הפצצה שמשגעת את אוהדי הקבוצה ממנה פרץ. "אני עוד אהיה נשיא ברצלונה", אמר פפ, לפני שהבטיח לסדר למראיינת ג'וב.

קודם לכן הצהיר גווארדיולה בן ה-53 שהוא יכול ורוצה לאמן עד גיל 80, אבל סייג כי יש לו תוכניות נוספות, וכאמור אחת מהן היא לחזור לאהבה הראשונה שלנו, בארסה, היישר לתפקיד הבכיר ביותר.

בונמאטי, כדורגלנית נבחרת ספרד, שזכתה איתה בגביע העולם האחרון ואף היתה מלכת השערים של הטורניר, מיועדת על ידו להיות המנהלת הספורטיבית של קבוצת הגברים של ברצלונה. "אני אהיה שם", הבטיחה בונמאטי בת ה-26, שעשויה לעשות היסטוריה בבוא היום, ובינתיים נראית משועשעת מהרעיון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר