התשיעי בדרך? המיקום המפתיע של ליאו מסי במירוץ לכדור הזהב

למרות שזכה העונה בתואר אחד בלבד ומשחק באמריקה, הפרעוש עדיין נמצא בשיחות על תואר השחקן המצטיין של העונה • מי במקום הראשון ואיפה נמצא כריסטיאנו רונאלדו? הפרטים כאן

אוהדי ריאל מדריד חוגגים באולד טראפורד / X

הזכיות האחרונות של ליאו מסי בתארי כדור הזהב ופרס The Best של פיפ"א עוררו הרבה מאוד זעם בקרב האוהדים. הרי מעבר לזכייה במונדיאל ב-2022, זו לא הייתה שנה מיוחדת של הפרעוש. יתרה מכך, פרס שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2023 לא כלל את המונדיאל ובכל זאת מסי קיבל את הפרס. 

הכדורגל העולמי נכנס בחודש האחרון לרגעי ההכרעה שלו וברחבי אירופה ממשיכים להסתכל על הסיכויים של השחקנים הטובים בעולם לזכות בתואר היוקרתי. ב'אינדיפנדט' האנגלי בדקו את היחסים של אתרי ההימורים השונים והציגו את הטבלה המאוחדת של הסיכויים לזכייה בכדור הזהב לשנת 2024.

ארלינג הולאנד. יצא פעמיים מאוכזב, צילום: EPA

מסי, למרות שזכה רק בתואר אחד בעונה האחרונה (גביע הליגות הצפון אמריקאי) ניצב במקום השישי עם יחס של 12/1. האתרים שמים אותו במקום גבוה בגלל טורניר הקופה אמריקה שייערך בקיץ הקרוב, בו ארגנטינה כהרגלה אחת הפייבוריטיות לזכייה. 

מי שמוביל את הסיכויים הוא ג'וד בלינגהאם מריאל מדריד, שנמצאת בדרך הבטוחה לזכות בלה ליגה ונמצאת בחצי גמר ליגת האלופות. האנגלי הצעיר קיבל יחס של 10/3 ונמצא לפני קיליאן אמבפה השני, שמחזיק ביחס של 7/2. את החמישייה הראשונה סוגרים הארי קיין (11/2), ארלינג הולאנד (8/1) ורודרי (10/1). מה עם כריסטיאנו רונאלדו? יחס גבוה למדי של 66/1.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בלינגהאם, בדרך להוסיף עוד תואר לרזומה?, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר