ברצלונה, המונדיאל והפציעה קשה: סימני השאלה סביב ניימאר

פבריציו רומאנו דוחה את הדיווחים כי הכוכב קרוב לחזרה לקטלוניה, וטוען שהוא מתמקד בחזרה לכושר ולליגה הסעודית • הכוכב מעוניין לשחק בטורניר ב-2026 עם הסלסאו, אבל נדמה שהמאמן החדש לא בונה עליו • מה יהיה עם מי שהיה אחד השמות הגדולים בכדורגל העולמי?

ניימאר. לאן הקריירה הולכת?. צילום: AFP

מה יהיה עם ניימאר? למרות דיווחים בקטלוניה שהברזילאי דוחף לחזרה לברצלונה, הכתב הבכיר פבריציו רומאנו מדווח היום (שישי) כי אין מגעים בין הקבוצה לבין הברזילאי.

לפי רומאנו, הברזילאי שמחלים מפציעה קשה שבגינה הוא לא משחק העונה "מפוקס במאה אחוז בחזרה שלו למגרשים ובפרק שלו בערב הסעודית". כזכור, רק בקיץ האחרון הוא הצטרף לאל-הילאל, אבל נפצע בצורה קשה לפני שהשאיר חותם ושיחק חמישה משחקים בלבד במדי הקבוצה.

ניימאר יחזור לברצלונה? / פבריציו רומאנו

החוזה של ניימאר יפוג בסעודיה בקיץ הבא, וכעת ברור שהמטרה העיקרית שלו היא לחזור לכושר לקראת מונדיאל 2026. כזכור, לפני כשלושה חודשים נפוצו שמועות היו כי אל-הילאל שחררה את הכוכב הברזילאי, מה שהתברר מאוחר יותר כשקר.

ברזיל מודחת מול קוראטיה. ניימאר בוכה, צילום: AP

דוריבאל ג'וניור נכנס לתפקיד המאמן הראשי של ברזיל בינואר האחרון. עם כניסתו לתפקיד, ג'וניור הצית מחדש את המתח העתיק שהיה לו עם כוכב אל הילאל, שראשיתו עוד בימים של הצמד בסנטוס. המאמן טען שנבחרת ברזיל הנוכחית צריכה ללמוד להסתדר בהיעדרו של ניימאר.

"ברזיל צריכה ללמוד להתקדם בלי ניימאר כי הוא פצוע",  אמר המאמן. עם זאת, הוא הוסיף, "ניימאר הוא שחקן חשוב מאוד, כל עוד הוא מתאושש, כשיר ומפוקס לחלוטין".

בתחילת החודש, בראיון ל-ESPN כשנשאל על איחוד עם ליאו מסי ולואיס סוארס באינטר מיאמי אמר השחקן: "אני מקווה שנוכל לשחק ביחד שוב. מסי אדם נהדר, אם הוא מאושר, גם אני". למרות זאת, על פי הדיווחים, בגיל 32 הברזילאי שואף להמשיך לשחק ברמות הגבוהות. לפחות עד המונדיאל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ניימאר ומסי ממתיקים סוד, צילום: אי.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר