ברדיצ'בסקי בפעולה. צילום: לילך וייס רוזנברג

מרגש: לאחר ששרד את טבח 7 באוקטובר, תואר ראשון לאדם ברדיצ'בסקי

הטניסאי בכיסאות גלגלים, שייצג את ישראל במשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020, שרד עם משפחתו את מתקפת הפתע של מחבלי חמאס בקיבוץ ניר יצחק, לאחר שגונן עליהם עם סכין מהירי הכבד שהתנהל מחוץ לביתו • כעת הוא קטף תואר יוקרתי • בנשים: ניצחון לנבחרת ישראל על בוסניה

הטניסאי בכיסאות גלגלים אדם ברדיצ'בסקי, שייצג את ישראל במשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020, שרד עם משפחתו את מתקפת הפתע של מחבלי חמאס בקיבוץ ניר יצחק, לאחר שגונן עליהם עם סכין מהירי הכבד שהתנהל מחוץ לביתו.

ברדיצ'בסקי שחזר בחודש האחרון לתחרויות הסבב, השיג הלילה (בין ראשון לשני), תואר ראשון מאותה שבת שחורה, כשזכה בטורניר הפיוצ'ר בברזיל, והרוויח נקודות דירוג חשובות בדרך לפריז 2024 הקיץ, לאחר שגבר בגמר על איזיקל קסקו הארגנטינאי המדורג ראשון בטורניר (33 בעולם) ובכך השיג את התואר הבינלאומי ה-19 שלו.

ברדיצ'בסקי הגיע כדי לקבל את הגביע למקום הראשון, עם חולצה הקוראת להשבת החטופים ובשבוע הבא יתמודד בטורניר בצ'ילה וינסה להמשיך במומנטום כדי להתקרב לכרטיס לפריז.

בכלל, היה זה שבוע מוצלח לטניסאים בכסאות גלגלים של ישראל, ואולי אחד הטובים של השנים האחרונות, כאשר גיא ששון ניצח את טורניר דרום קוריאה והשלים גם את התואר בזוגות ביחד עם עילי חיות, מעיין זקרי זכתה בטורניר שבדיה, כשבאותו מקום סרגי ליסוב נעצר בגמר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בטניס הרגיל, גם נבחרת הנשים של ישראל ניצחה 0:3 את בוסניה ביום הראשון של הבית בטורניר בילי ג'ין קינג המתקיים בווילנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו